کانون های اسفراین میزبان همایش تجلیل از فعالان فهما در خراسان شمالی
کانون هاي اسفراين ميزبان همايش تجليل از فعالان فهما در خراسان شمالي
همزمان با 18اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد؛

کانون های اسفراین میزبان همایش تجلیل از فعالان فهما در خراسان شمالی

نشست هماهنگي برگزاري برنامه هاي 18 اسفند، با حضور مديرستاد فهماي خراسان شمالي در محل کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا(س) و با حضور رابطين کانون هاي شهرستان اسفراين برگزارشد.
شناسه خبر : 35516 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، اولين جلسه برنامه ريزي برگزاری مراسم گرامیداشت 18اسفند سالروز تأسيس کانون هاي مساجد و تجلیل از فعالان فهمای  خراسان شمالی، شنبه 7 اسفند ماه جاری  در محل کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(س) اسفراین با حضور هاشم شیراریان، مدیر ستاد فهمای استان و نیز کانون های رابط این شهرستان برگزار شد.

«هاشم شیرازیان»، در این نشست، برگزاری مراسم محوری 18 اسفند در شهرستان اسفراین را انتخاب این شهرستان به عنوان شهرستان برگزیده و شایسته تقدیر درمیان شهرستان های کشور در سومین رویداد ملی فهما عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تجلیل از فعالان فهما در دو بخش برگزیدگان ملی و فعالان استانی را از اهم برنامه های این همایش استانی اعلام کرد.

شیرازیان، دعوت از سخنرانان مطرح، رونمایی از آثار منتشر شده فعالان کانون ها، معرفی هنرمندان و فعالان مسجدی و عرضه نمایشی آثار این هنرمندان، تکریم خانواده شهدا را از اهم برنامههای این همایش در صبح روز 18 اسفند اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد: اجرای برنامه ها و برگزاری این همایش در صورت مجوز ستاد کرونای استان صورت می پذیرد.

وی همچنین غرس نهال در مساجد به یاد شهدای محله، برگزاری دوره آموزشی اطلاع رسانی و تربیت خبرنگار مسجدی با عنوان فهما رسان به  ویژه در مناطق روستایی، بازدید میدانی از کانون های مساجد استان را به این برنامه ها افزود.

 

در این جلسه  «غلامحسن امیری»، مدیر کانون  فرهنگی هنری محبان الزهرا(س) و نیز زهرا براتی مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات به عنوان کانون های رابط شهرستان اسفراین و برگزار کنندگان برنامه محوری 18 اسفند حضور داشتند.

 

گفتنی است، 9 کانون فرهنگی هنری مساجد استان در سومین رویداد ملی فهما شایسته تقدیر شناخته شدند که از این میان 6 کانون در رواق های رسانه، قلم، دانش، کارآفرینی ، نمایش، همدلی و 3 کانون نیز به عنوان کانون فعال معرفی شد.

همچنین شهرستان اسفراین در میان شهرستان های شایسته تقدیر رویداد فهما و کانون مشکات اسفراین به عنوان کانون رابط برگزیده انتخاب شد.

 

پایان/