مسابقه مجازی قرآن و اذان به همت اهالی فهما در بجنورد برگزار می‌شود
مسابقه مجازي قرآن و اذان به همت اهالي فهما در بجنورد برگزار مي‌شود
به مناسبت عید سعید مبعث:

مسابقه مجازی قرآن و اذان به همت اهالی فهما در بجنورد برگزار می‌شود

قرباني، از برگزاري مسابقه مجازي قرآن و اذان ويژه نوجوانان و جوانان مسجدي به همت کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا بجنورد و به مناسبت عيد سعيد مبعث خبر داد.
شناسه خبر : 35559 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

«ميلاد قرباني»، مدير کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا بجنورد در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) دومين دوره مسابقه مجازي قرائت قرآن و نیز اذان برگزار  می شود.

 

وي به بخش  قرآنی این مسابقه و موضوع های مدنظرآن  اشاره و اعلام کرد: سوره ناس و فلق در رده سني ۴ تا ۸ سال، سوره‌ عاديات در رده سني ۸ تا ۱۲ سال و  سوره بينه در سني ۱۲ تا ۱۸ سال  در نظر گرفته شده است.

وي در ادامه به بخش رقابتی اذان نیز اشاره کرد و توضیح داد:  این بخش از مسابقه در دو رده سني ۸ تا ۱۲ و۱۲تا ۱۸ سال  در نظر گرفته شده و علاقمندان  برای شرکت در این مسابقه ویدئوی از اجرای  اذان خود را در حداکثر زمان  ۳دقيقه تهیه ارسال کنند.

وي مهلت ارسال آثار را 10 اسفند ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان مي توانند آثار خود را با کيفيت بالا در پيام‌رسان‌هاي ايتا و واتساپ ارسال کنند.

قرباني همچنین از برگزاری  محفل انس با قرآن کريم در مسجد  پنج تن آل عبا بجنورد خبر داد و گفت: این مراسم  باحضور قاريان استاني همراه با مراسم جشن عید مبعث و سخنراني و مولودي خواني همراه خواهد بود.

پايان/