تجلیل از پاسدار پیشکسوت و جانباز روزهای دفاع مقدس توسط اهالی فهما در اسفراین
تجليل از پاسدار پيشکسوت و جانباز روزهاي دفاع مقدس توسط اهالي فهما در اسفراين
همزمان با روز پاسدار؛

تجلیل از پاسدار پیشکسوت و جانباز روزهای دفاع مقدس توسط اهالی فهما در اسفراین

اهالي فهما در شهرستان اسفراين با حضور در منزل «غلامحسين لنگري»، از پاسداران جانباز، هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهيد کاوه، ميلاد سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (علي اسلام) وروز پاسدار را به وي تبريک گفتند.
شناسه خبر : 35769 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با همراهی دو مدیر کانون های رابط شهرستان اسفراین، به مناسبت روز پاسدار و همزمان با میلاد با سعادت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به دیدار «غلامحسین لنگری»، یکی از پاسداران هشت سال دفاع مقدس رفتند.

«غلامحسین لنگری»، که علاوه بر کسوت مقدس پاسداری، نشان مقدس ایثارگری و جانبازی را نیز از روزهای دفاع مقدس به یادگار دارد،  با زبان مهمان نواز، خاطراتی از همرزمان شهید خود از جمله شهید والامقام و فرمانده جوان جبهه های حق علیه باطل شهید «محمود کاوه»  و نیز شهید «میکاییل قرنی» نقل کرد و شجاعت را مهمترین ویژگی این پاسداران شهید دانست.

 

شیرازیان، مدیر ستاد کانونهای مساجد استان نیز ضمن تکریم شخصیت پاسداران انقلاب اسلامی، میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)  و همچنین حضرت امام سجاد (علیه السلام) را تبریک گفت.

وی هدف از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم را شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله نام برد.

 

پایان/