44 کانون فرهنگی هنری مسجد خراسان شمالی همزمان با 18 اسفند تجلیل می شود
44 کانون فرهنگي هنري مسجد خراسان شمالي همزمان با 18 اسفند تجليل مي شود
به میزبانی جوانان مسجدی در اسفراین،

44 کانون فرهنگی هنری مسجد خراسان شمالی همزمان با 18 اسفند تجلیل می شود

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي خبر داد: با ميزباني جوانان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اسفراين مراسم تجليل از فعالان فهما در اين استان برگزار مي شود
شناسه خبر : 35884 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۳۳

«هاشم شیرازیان»  در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: مراسم استانی تجلیل از فعالان کانون های مساجد این استان همزمان با 18 اسفند، برای نخستین بار در اسفراین برگزارمی شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگ یهنری مساجد خراسان شمالی گفت: این مراسم با محوریت دو کانون رابط شهرستانی اسفراین شامل کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) و کانون فرهنگی هنری مشکات تدارک دیده و اجرا می شود.

 وی همچنین اعلام کرد: در این مراسم که روز چهارشنبه 18 اسفند ماه جاری ساعت 10 صبح در محل سالن شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین برنامه ریزی شده، از 44 کانون فرهنگی هنری مساجد استان در دو بخش برگزیدگان ملی و فعالان استانی تجلیل می شود.

شیرازیان همچنین افزود: 9 کانون در بخش تجلیل ملی و 35 کانون نیز در بخش فعالان استانی با توجه به امتیاز کسب شده از ابتدای سال تاکنون  در سامانه بچه های مسجد و نیز دیگر فعالیت ها معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی همچنین در توضیح بیتشتر گفت: رویداد ملی فهما با ارزیابی فعالیت های ثبت شده کانون ها در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه امسال سومین دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشت  که کانون های فرهنگی هنری این استان در 6 رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و رواق دانش، قلم، همدلی، نمایش و رسانه شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی ادامه داد: همچنین 3 استان نیز در میان استانهای فعال و حائز امتیاز برتر قرار گرفتند.

وی  در تکمیل مطال فوق انتخاب شهرستان اسفراین و نیز کانون مشکات اسفراین به عنوان کانون رابط شهرستانی برتر نیز به این افتخارات افزود.

وی در خاتمه تجلیل از فعالان کانون ها، گلباران مزار شهدا، غرس نهال را از اهم برنامه های این همایش نام برد.

 

پایان/