برگزاری همایش فعالان فهما در خراسان شمالی به میزبانی اسفراین
برگزاري همايش فعالان فهما در خراسان شمالي به ميزباني اسفراين
همزمان با ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های مساجد؛

برگزاری همایش فعالان فهما در خراسان شمالی به میزبانی اسفراین

همزمان با ۱۸ اسفند و سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد، همايش فعالان فهما با محوريت تجليل از ۴۴ کانون فرهنگي و هنري مسجد خراسان شمالي، در شهرستان اسفراين آغاز شد.
شناسه خبر : 35945 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم استانی تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی صبح امروز چهارشنبه (18 اسفند) همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، در شهرستان اسفراین آغاز شد.

 


این مراسم با محوریت دو کانون رابط شهرستانی اسفراین شامل کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) و کانون فرهنگی و هنری مشکات تدارک دیده و اجرا می‌شود.

 


در این مراسم که از ساعت 10 صبح در محل سالن شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین برنامه ریزی شده، قرار است از 44 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در دو بخش برگزیدگان ملی و فعالان استانی تجلیل شود.

 


لازم به ذکر است؛  9 کانون در بخش تجلیل ملی و 35 کانون نیز در بخش فعالان استانی با توجه به امتیاز کسب شده از ابتدای سال تاکنون  در سامانه بچه های مسجد و نیز دیگر فعالیت ها معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

 


گفتنی است؛ رویداد ملی فهما با ارزیابی فعالیت های ثبت شده کانون ها در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه امسال سومین دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشت  که کانون های فرهنگی هنری این استان در 6 رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و رواق دانش، قلم، همدلی، نمایش و رسانه شایسته تقدیر شناخته شدند و همچنین سه استان نیز در میان استان‌های فعال و حایز امتیاز برتر قرار گرفتند.

 


 انتخاب شهرستان اسفراین و نیز کانون مشکات اسفراین به عنوان کانون رابط شهرستانی برتر نیز از افتخارات کانون‌های استان خراسان شمالی است.

 

پایان/