تقویت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، رسالت کانون های فرهنگی و هنری است
تقويت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، رسالت کانون هاي فرهنگي و هنري است
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی:

تقویت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، رسالت کانون های فرهنگی و هنری است

مديرستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي، رسالت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد را تقويت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد عنوان کرد و گفت: همه بايد شعار امسال کانون ها که «مسجد، جهاد تبيين» است را سرلوحه قرار دهيم.
شناسه خبر : 35948 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»  امروز چهارشنبه در همایش فعالان فهما خراسان شمالی با تبریک هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شعار امسال کانون ها را «مسجد، جهاد تبیین» اعلام کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با تقدیر از کانون های اسفراین در میزبانی از این نشست، افزود: هر ساله گردهمایی فعالان کانون های مساجد در مرکز استان برگزار می شد اما امسال به پاس تجلیل از شهرستان اسفراین و کانون های فعال این شهرستان در کسب رتبه های قابل توجه رویداد ملی فهما، این مراسم در شهرستان اسفراین برنامه ریزی شد.

 

وی بیان کرد: رویداد ملی فهما با ارزیابی فعالیت های ثبت شده کانون ها در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه امسال سومین دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشت که کانون های فرهنگی و هنری این استان در 6 رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و رواق دانش، قلم، همدلی، نمایش و رسانه شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

شیرازیان افزود: 9 کانون در بخش تجلیل ملی و 35 کانون نیز در بخش فعالان استانی با توجه به امتیاز کسب شده از ابتدای سال تاکنون  در سامانه بچه های مسجد و نیز دیگر فعالیت ها معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از فعالیت 19 رابط کانونی در شهرستان ها هم تقدیر کرد و با اشاره به اجرای دو طرح استانی با کمک رابطان شهرستانی اضافه کرد: یک طرح در بحث آسیب های اجتماعی و یک طرح هم در حوزه تشکیل گروه های سرود برای کانون های فرهنگی و هنری در دست اجراست که امیدواریم همچون طرح «پیوند مسجد، مدرسه، منزل» به موفقیت برسد.

 

گفتنی است؛ مراسم استانی تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی که امروز در محل سالن شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین برنامه ریزی شده بود با تقدیر از 44 کانون فرهنگی و هنری در دو بخش برگزیدگان ملی و فعالان استانی پایان یافت.

 

پایان