برگزاری نشست هم‌اندیشی ارکان مسجد محمد رسول الله (ص) شیروان
برگزاري نشست هم‌انديشي ارکان مسجد محمد رسول الله (ص) شيروان
به مناسبت 29امین سالروز تأسیس کانون های مساجد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی ارکان مسجد محمد رسول الله (ص) شیروان

نشست هم انديشي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با ارکان مسجد محمد رسول الله (ص) شيروان که با همراهي جوانان همراه بود، برگزار شد.
شناسه خبر : 36133 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با ارکان مسجد محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیروان  که با همراهی جوانان همراه بود، برگزار شد.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این نشست هم اندیشی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان  و نیز گرامیداشت 22 اسفندروز بزرگداشت شهدا، شهدا را بهترین الگو برای جوانان دانست.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف) در این مسجد، حضور پررنگ جوانان و نوجوانان  را در میان ارکان مسجد نعمتی ارزشمند خواند و برای ارتقاء بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری در این محل اعلام حمایت کرد.

وی به راه اندازی سامانه بچه های مسجد و رویداد فهما نیز اشاره کرد و گفت: کانون ها می بایست طرح ها و فعالیت های خود را در این سامانه ثبت کنند تا از حمایت بیشتر برخوردار شوند.

«ابراهیم عباس پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان نیز در این نشست ضمن قدردانی از  تلاش های بی وقفه نوجوانان و جوانان در ساخت مسجد، راه اندازی کانون  فرهنگی هنری در این مسجد را ضروری دانست و گفت: لازم است تا مشارکت و همدلی بیشتر زمینه را برای رشد فعالیت های فرهنگی در این مسجد مهیا کنیم.

وی همچنین در ادامه برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و رونق مسجد اعلام حمایت کرد و گفت: تلاش می کنیم تا همفکری  وهم اندیشی بیشتر شاهد حضور هنرمندان و فعالان مسجدی و اثر گذار باشیم.

گفتنی است؛ پس از برگزاری نشست که جنبه همدلی و همفکری بیشتر را داشت، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) در این مسجد افتتاح شد و مدیر ستاد فهمای استان به همراه رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان و امام جماعت از بخش های مختلف مسجد بازدید کردند که مشارکت و شور نوجوانان حتی در ساخت مسجد تماشایی و چشمگیر بود.

پایان/