کانون انصار المهدی(عج) شیروان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد
کانون انصار المهدي(عج) شيروان فعاليت رسمي خود را آغاز کرد
همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)؛

کانون انصار المهدی(عج) شیروان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي(عجل الله تعالي فرج الشريف) شيروان با حضور تني چند از مسئولان استاني و شهرستاني فعاليت خود را در مسجد حضرت محمد رسول الله (صلي الله عليه وآله وسلم) آغاز کرد و روبان افتتاحيه آن با دستان فرزند شهيد محمد نادري، از شهداي والامقام دفاع مقدس قيچي شد.
شناسه خبر : 36134 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف) با حضورمدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و نیز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان  در مسجد حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) این شهرستان  به طور رسمی افتتاح شد.

این مراسم  ساده و صمیمی با محوریت حجت الاسلام «حسین عالی همت حسینی» امام جماعت مسجد و نوجوانان و جوانان پرشور و فعال مسجدی همزمان با سالروزولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان در بنای رو به  اتمام مسجد انجام گرفت.

فرزند شهید محمد نادری، از شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس که در عملیات کربلای 2 به درجه رفیع شهادت نایل شد، روبان افتتاحیه  کانون  را برید و عرصه برای فعالیت های فرهنگی هنری در این مسجد بیش از پیش فراهم شد.

«هاشم شیرازیان»  نیز در ابتدای این افتتاحیه ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان و نیز گرامیداشت بیست ونهمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریک گفت و برای اجرای برنامه های سازنده و ارزشمند بویزه با محوریت جوانان و نوجوانان اعلام حمایت و همکاری کرد.

«ابراهیم عباس پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان نیز ضمن یادآوری و متذکر شدن تلاش های بی وقفه نوجوانان و جوانان در ساخت مسجد، راه اندازی کانون  فرهنگی هنری در مسجد را ضروری دانست و از این افتتاحیه ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین در ادامه برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و رونق مسجد اعلام حمایت کرد.

گفتنی است، پس از افتتاحیه مدیر ستاد از بخش های مختلف مسجد که در حال ساخت و تکمیل شدن بنا بود بازدید کرد.

پایان/