تامین سبد معیشتی بیش از یکهزار خانواده نیازمند به همت اهالی فهما در استان خراسان شمالی
تامين سبد معيشتي بيش از يکهزار خانواده نيازمند به همت اهالي فهما در استان خراسان شمالي
در آستانه میلاد سراسر نور حضرت ولیعصر(عج)؛

تامین سبد معیشتی بیش از یکهزار خانواده نیازمند به همت اهالی فهما در استان خراسان شمالی

يکهزار و 200 بسته گوشت قرباني نذري اهدايي خيرين موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، به مناسبت عيد بزرگ نيمه شعبان و ميلاد منجي عالم بشريت، با همکاري فعالان فهماي خراسان شمالي در سبد خانواده‌هاي نيازمند اين استان قرار مي گيرد.
شناسه خبر : 36360 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

«هاشم شیرازیان» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از توزیع سیزدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در استان خراسان شمالی به مناسبت ایام فرخنده میلاد باسعادت یگانه عدالت گستر جهان، حضرت ولیعصر، امام مهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) در قالب یکهزار و 200 بسته، یک و نیم کیلویی خبر داد و گفت: این بسته‌ها به همت بچه‌های مسجد به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه افزود: این بسته های معیشتی از سوی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده است؛ ضمن اینکه در این مرحله همچون سنوات قبل، مشارکت کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، را در توزیع بسته ها خواهیم داشت؛ بنابراین بسته های همدلی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها به دست شان می رسد.

 

شیرازیان تصریح کرد: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی موسسه مذکور و خیرین نیک اندیش آن در آستانه سومین سال اجرا قرار گرفته است، که با همکاری کانون های مساجد و برخی گروه های جهادی خانواده های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 13 هزار و 200  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

شیرازیان، ادامه داد: 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند.

 

وی اظهار کرد: با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه ای مجازی، دوشنبه شب 27 دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی در ادامه به دیگر برنامه های کانون های مساجد این استان به مناسبت ایام پربرکت و معنوی نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل قرآنی و احیاداری، تقئیر از فعالان مسجدی همراه با برگزاری مراسم جشن در مساجد، طراحی و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و نیز توزیع غذای گرم و نان رایگان بین خانواده های نیازمند، اجرای سرود در برنامه زنده تلویزینی شبکه اترک، تهیه و توزیع البسه در آستانه سال نو و همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرج الشریف) از اهم برنامه ها به این مناسبت می توان برشمرد.