نوجوانان مسجدی در خراسان شمالی، سفیر آفتاب می شوند
نوجوانان مسجدي در خراسان شمالي، سفير آفتاب مي شوند
همزمان با میلاد منتقم خون حسین(ع)؛

نوجوانان مسجدی در خراسان شمالی، سفیر آفتاب می شوند

مراسم جشن ميلاد يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عجل الله تعالي فرج الشريف) به همت نوجوانان مسجدي با عنوان «سفيران آفتاب» در خراسان شمالي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 36384 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما) از خراسان شمالی؛ نوجوانان فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی با پیش بینی برنامه های فرهنگی و هنری و تدارک مراسم جشن به پیشواز نیمه شعبان و میلاد قلب عالم امکان، حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) می روند .

این مراسم که به عنوان «سفیر آفتاب» برنامه ریزی شده ویژه نوجوانان و عصر روز جمعه 27  اسفند ماه در مسجد پنج تن آل عباء برگزار می شود.به گفته میلاد قربانی مدیر این کانون، اجرای سرود و برگزاری ویژه برنامه کودک و نوجوان از اهم بخش های مدنظر در این جشن مسجدی است.

همچنین نوجوانان مسجد انقلاب بجنورد که یکی از مسجدهای محوری است که دقیقا در مرکز شهر بجنورد واقع شده نیز با برپایی ایستگاه صلواتی پذیرای عاشقان آفتاب مهربانی و دلباختگان منجی عالم بشریت میشوند.

 

اجرای سرود برای بزرگترها و ارکان مسجد برگزاری مسابقه فرهنگی و جشن و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این نوجوانان برای عموم علاقمندان مهدوی خواهد بود.

نوجوانان مسجد حضرت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرج الشریف) که اغلب عضو گروه سرود نسیم ولایت کانون انصار المهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) هستند، در شب نیمه شعبان، با برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای سرود از محبان  امام مهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) پذیرایی می کنند.

همچنین مراسم دعای ندبه نیز  بر مزار شهدای گمنام توسط خواهران مهدوی روستای علی آباد و کانون فرهنگی هنری مهدویت این روستا  و مسجد امام رضا (ع) شهرک گلستان بجنورد برگزار می شود.

نوجوانان مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) منطقه حر بجنورد نیز با تاسی به شهید والامقام مجید قربانخانی، معروف به حر شهدای مدافع حرم، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مولودی خوانی و مراسم جشن برای تعجیل ظهور حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) دست به دعا و نیایش بر می دارند.

پایان/