رقابت بچه مسجدی‌ها در خراسان شمالی برای ورود به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی سرود
رقابت بچه مسجدي‌ها در خراسان شمالي براي ورود به مرحله کشوري جشنواره بين‌المللي سرود

رقابت بچه مسجدی‌ها در خراسان شمالی برای ورود به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی سرود

بچه‌هاي هنرمند مسجدي در استان خراسان شمالي براي حضور در مرحله کشوري جشنواره سرود فجر و کسب آراء مردمي با هم رقابت مي‌کنند.
شناسه خبر : 36476 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ چهار گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف)، «نسیم رضوان» کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف)، بجنورد و نیز «پیروان ولایت» و گروه «شهید بهنام محمدی» نوجوانان هنرمند مسجدی در مرحله استانی جشنوناره ملی و بین المللی سرود فجر برای کسب  حداکثر آراء مردمی و حضور در مرحله کشوری به رقابت می پردازند.

بر این اساس علاقمندان می‌توانند هم از طریق ارسال کد اختصاصی هر گروه به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۱۲۳ و یا با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، ورود به بخش جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر - استان خراسان شمالی به گروه منتخب خود رای دهند.

 

 

در این مرحله از جشنواره، از بین ۴ گروه منتخب مرحله اجرای زنده حضوری، یک گروه که بیشترین آراء مردمی را کسب کند به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

 

کد گروه های سرود شرکت کننده  به شرح ذیل است:

«نسیم رضوان»: کد 385

«نسیم ولایت»: کد 380

«پیروان ولایت»: کد 390

«شهید بهنام محمدی»: کد 375

 

گفتنی است، این مرحله از جشنواره تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و علاقمندان می توانند تا تاریخ مذکور رای خود را ثبت کنند.

 

پایان/