نخبگان هنرمند تصمیم‌سازان جامعه هستندو آهنگ رشد جامعه را تنظیم می‌کنند
نخبگان هنرمند تصميم‌سازان جامعه هستندو آهنگ رشد جامعه را تنظيم مي‌کنند
معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری؛

نخبگان هنرمند تصمیم‌سازان جامعه هستندو آهنگ رشد جامعه را تنظیم می‌کنند

جعفري با اشاره به اينکه نخبگان تصميم‌سازان جامعه، هستند، گفت: اگر اين قشر ابتکار و خلاقيت نداشته باشند موجب تباهي جامعه و کشور مي شوند.
شناسه خبر : 36488 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی: «قاسم جعفری»، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری روز دوشنبه 8 فروردین ماه جاری در همایش نخبگان فرهنگی هنری و دولت مردمی بجنورد اظهار داشت: نخبگان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و اگر نخبگان جامعه به هر دلیلی به علت سیاست ها و روش های حکمرانان به انزوا کشیده شوند آن جامعه از آهنگ رشد مطلوب عقب می ماند.

 

وی در ادامه گفت: هنرمند خوب از استادان برجسته تقلید می کند اما باید هدف خود را تعریف کند تا صاحب سبک در عرصه های هنری و فرهنگی شود به عبارت دیگر ابتکار و اندیشه از خود او باشد.

 

جعفری افزود: باید هنرمند در راستای ایفای وظیفه اجتماعی خود کاری کند که با ارائه کارهای خلاقانه موجب تصمیم سازی برای تصمیم گیرندگان شود.

 

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، در ادامه به شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: دانش بنیان یعنی تمامی کارها ریشه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد؛ کارآفرینی نتیجه کار مهم است.

 

جعفری افزود: تمامی کسانی که در بدنه دولت خدمت می کنند با توجه به آن بخش از سخنان رییس جمهور که مردم ولی نعمت ما هستند و هیچ عذری پذیرفته نیست که بگوییم خواستیم اما نشد، همه مدیران و کارشناسان بدنه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا شرایط اقتصادی مردم بهبود یابد.

 

وی در خاتمه بار دیگر به فرمایش رهبر معظم انقلاب در باره جهاد تبیین گفت: اگر جهاد تبیین، تبیین نشود بعضی از افراد از این موضوع برداشت سطحی خواهند کرد که این امر موجب نرسیدن مجموعه نظام به هدف و انتظاری که ما از آنها داریم، خواهد شد.

پایان/