نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است
نظام جمهوري اسلامي در اوج عزت و اقتدار است
استاندار خراسان شمالی :

نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است

استاندار خراسان شمالي در مراسم گراميداشت ۱۲ فروردين، روز جمهوري اسلامي گفت: امروز نظام جمهوري اسلامي به واسطه رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري و پشتيباني مردم هميشه در صحنه در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد
شناسه خبر : 36518 تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان شمالی، مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی به میزبانی اهالی مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد در خراسان شمالی، پنج شنبه شب، 11 فروردین ماه جاری در این مسجد با حضور نمازگزاران  انقلابی برگزار شد.

 

«محمد رضا حسین نژاد»، استاندار خراسان شمالی در این گفت: چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند یادآوری همیشگی به ویژه برای نسل جوان امروز است تا آنان بدانند نظام جمهوری اسلامی چگونه توانسته است به جایگاه کنونی خود برسد.

 

 

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی وجود مقام معظم رهبری و مردم را دو عنصر اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: سلطه گران و دشمنان با زیاده خواهی به دنبال تاراج منابع کشور و از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم و تسلط و گسترش فرهنگ غربی در کشور بودند اما عاشورایی و حسینی فکر کردن ملت ایران باعث شد توطئه های آنان یکی پس از دیگر خنثی شود.

 

حسین نژاد با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان در بحث رفراندوم، گفت: امام راحل با رأی آری به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر چراغ هدایت جامعه شد تا نزدیک به 100 مردم با تبیعت از ایشان به شکل گیری نظام جمهوری اسلامی گاسخ مثبت بدهند.

 

وی  با تأکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال، افزود: تحقق شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» موجب خودکفایی و استقلال بیشتر کشور با حمایت از دانشمندان و نخبگان خواهد شد.

 

پایان/