از برپایی سفره های کریمانه افطاری در مسجد تا دستگیری از خانواده های نیازمند
از برپايي سفره هاي کريمانه افطاري در مسجد تا دستگيري از خانواده هاي نيازمند
میزبانی بچه مسجدی ها از روزه داران در خراسان شمالی؛

از برپایی سفره های کریمانه افطاری در مسجد تا دستگیری از خانواده های نیازمند

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي بااشاره به برنامه هاي تدارک ديده شده ويژه ايام ماه مبارک رمضان توسط فعالان کانون هاي مساجد استان، گفت: اين برنامه ها با پذيرايي از روزه داران پاي سفره هاي ساده افطاري و دستگيري از نيازمندان همراه خواهد بود.
شناسه خبر : 36549 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به برنامه های این کانون در ایام ماه مهمانی خدا اشاره کرد و گفت: در این ماه محافل جزءخوانی قرآن و جلسات تفسیر،  با حضور قاریان برجسته استانی، ویژه خواهران و نیز برادران به صورت حضوری و همچنین در فضای مجازی در روزهای ماه رمضان، برگزار می شود.

 

وی در ادامه توضیح داد: در هر روز از ماه مبارک رمضان فعالان کانون های مساجد استان با مشارکت خیرین میزبان روزه داران خواهند بود و پای سفره های کریمانه و ساده افطاری از میهمانان خدا در این ایام پذیرایی می کنند.

وی حضور مدیران کانون های فعال در برناه های تلوزیونی ویزه افطار، و معرفی فعالیت ها و اقدامات انجام شده و قابلیت های فرهنگی هنری مساجد، اجرای سرود توسط هنرمندان نوجوان گروه های سرود استان در این برنامه ها نیز پس از آن نام برد.

شیرازیان، تهیه بسته های معیشتی، ذبح گوسفند و توزیع بسته های گوشت قربانی نذری و دستگیری از نیازمندان، تهیه غذای گرم و توزیع بین خانواده های نیازمند در وعده های افطاری و سحر، نیز به همت فعالان فهمای استان انجام می شود.

وی همچنین اجرای مسابقات فرهنگی اذان و مسابقات قرآنی، برگزاری مسابقات هنری عکاسی، بازدید از فعالیت های کانون ها و تقدیر از فعالان قرآنی و خادمین مسجد از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد استان می تواننام برد.

 

پایان/