صفای معنوی محفل قرآنی نوجوانان مسجدی در بجنورد
صفاي معنوي محفل قرآني نوجوانان مسجدي در بجنورد

صفای معنوی محفل قرآنی نوجوانان مسجدی در بجنورد

نوجوانان کانون هاي مساجد خراسان شمالي اين روزها در ايام ماه مبارک رمضان و در شوقي معنوي، روزه خود را با برگزاري جلسات قرآني و نشستن کنار سفره ساده و کريمانه اهالي مسجد افطار مي کنند.
شناسه خبر : 36626 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع میهمانی خدا، نوجوانان  فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در برنامه های معنوی و آموزشی تدارک دیده شده در این ایام، همراه دیگر روزه داران، پای سفره های کریمانه  افطار می کنند  و با گوش دل شنونده، کلام وحی و آیات متبرک قرآن کریم می شوند.

 

«علی پولادی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، در این باره گفت: محفل انس با قرآن کریم و جزخوانی با همراهی نوجوانان هنرمند گروه سرود نسیم ولایت این کانون و شور معنوی این نوجوانان هر روز عصر از ساعت 18 تا موعد اذان مغرب برگزار می شود.

 

وی همچنین اعلام کرد: این محفل نورانی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با گستردن سفره کریمانه و افطاری، میزبان روزه داران نوجوان این مسجد می شود.

 

«ميلاد قرباني»، مديرکانون فرهنگی هنری مسجد  پنج تن آل عبا بجنورد نیز در ادامه از برگزاری  کلاس‌ هاي آموزش قرآن و احکام به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان ویژه نوجوانان این مسجد  خبر داد و افزود: این کلاس ها روزهاي زوج در ايام ماه مبارک رمضان به صورت حضوری  و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي با هدف  اعتلاي فرهنگ روخواني و روانخواني قرآن کريم، با همکاري کانون فرهنگي و پايگاه بسيج برگزار مي شود.
وي افزود: اين کلاس ها بعد از ظهر ها به مدت ۲ ساعت با حضور فعال نونهالان و نوجوانان اين کانون برگزار مي شود.

 

در در ادامه اعلام کرد: دو رأس گوسفند نیز به همت  خیرین و فعالان کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا بجنورد تهیه و خریداری شد و به مناسبت  ماه مبارک رمضان ذبح و بين 70 خانواده نيازمند توزيع شد.

پایان/