مسجد قابلیت اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ جامعه اسلامی را دارد
مسجد قابليت اجراي تمام برنامه‌هاي فرهنگي و هنري متناسب با فرهنگ جامعه اسلامي را دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛

مسجد قابلیت اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ جامعه اسلامی را دارد

صادقي، در نشست شوراي اداري ستاد فهماي اين استان با بيان اينکه مسجد قابليت اجراي تمام برنامه‌هاي فرهنگي و هنري متناسب با فرهنگ جامعه اسلامي را دارد، لازمه موفقيت در اجراي اين برنامه و مدل را، قابل پذيرش بودن از سوي مردم دانست.
شناسه خبر : 36717 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «تقی صادق»  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز یک‌شنبه (21 فروردین‌ماه) دربازدید از ستاد فهمای این استان که به برگزاری نشست شورای اداری و همصحبتی با کارکنان این ستاد ختم شد، با بیان اینکه مهم نیست ما در کجا هستیم و چه می‌کنیم بلکه آنچه مهم است، کار برای رضای خدا بودن است، افزود: اگر همه کارها رنگ و بوی خدایی داشته باشد، رسیدن به نتیجه مطلوب حتمی است در غیراینصورت راه را اشتباه رفته‌ایم.

وی اثرگذار بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری را لازمه موفقیت در این حوزه دانست و گفت: حتی اگر ببینیم دستورالعملی قابل اجرا و یا حتی صحیح نیست نباید بی‌فکر عمل کرد بلکه باید همراه با تدبر و فکر، اقدام جهادی انجام داد.

صادقی با تأکید بر اینکه ما نیازمند یک مسجد طراز اسلامی و انقلابی هستیم، به همکاران ستادی توصیه کرد در این راستا با همفکری و تعامل به یک مدل و فرمول قابل اجرا با معیارهای درست برسند و آن را پیاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  بر پیاده سازی مسجد طراز اسلامی از سوی فعالان کانون‌های مساجد هم تاکید کرد و گفت: جزء با مراجعه به مسجد و اسلامی کردن مسجد، اتفاق تازه‌ای از هیچ مسیری رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ما بسیاری از فعالیت‌ها را می‌توانیم در مساجد اجرایی کنیم، اظهارکرد: باید به یک مدل مسجد 24 ساعته فعال و مدیر محله برسیم و از این طریق همه مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم.

صادقی با بیان اینکه مسجد قابلیت اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ جامعه اسلامی را دارد، لازمه موفقیت در اجرای این برنامه و مدل را، قابل پذیرش بودن از سوی مردم دانست.

این نشست  با ارائه گزارشی از سوی هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی آغاز  و نیز با بیان نقطه نظرات همکاران حوزه های مختلف این ستاد مسجدی پایان یافت.

 

پایان/