مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین شد
مسابقه قرآني «بهار در بهار» ميزبان هنرمندان مسجدي در اسفراين شد
به همت کانون مشکات؛

مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین شد

مدير کانون فرهنگي وهنري مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) اسفراين از برگزاري مسابقه قرآني «بهار در بهار» به مناسبت ايام پربرکت ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 36796 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «زهرا براتي» مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراين ابا اعلام این خبر گفت: به همت اين کانون و اداره تبليغات اسلامي، موسسه قرآني رهپويان مرآت الهدي و نهضت پيشرفت بانوان اسفراين این مسابقه طراحی و فراخوان آن صادر شده است.

وی افزود:  اين مسابقه در رشته های عکس، تهیه کلیپ، عکس موبایلی، پادکست و نیز بخش ویژه برگزار می شود.

براتی ادامه داد: کليپ با مضامين قرآني، ارسال عکس نوشت قرآني، ارسال عکس موبايلي در موضوعات نماز، نيايش و جلسات قرآن خانگي و مساجد، ارسال پادکست و فيلم در موضوعات تدبر در قرآن، تفسير قرآن و دعوت ديگران به قرائت و تفکر در قرآن و معنويت و رمضان طراحی شده است.


وي زمان ارسال آثار را تا پايان ماه مبارک برشمرد وگفت: علاقمندان از سراسر استان مي توانند براي شرکت در مسابقه آثار توليدي خود را در محورهاي فوق الذکر در فضاي مجازي واتساپ و ايتا به شماره همراه ۰۹۱۵۳۷۲۰۰۹۵و در محيط تلگرام به شناسه @bahar_esfarayen ارسال کنند و در پايان ماه مبارک طي مراسمي به قيد قرعه از جوايز نفيسي برخوردار شوند.

 

براتي، همچنین در ادامه اعلام برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان  از برگزاري مراسم جزء خواني قرآن کريم در ماه مبارک رمضان ويژه بانوان خبر داد وافزود: طي روزهای ماه مبارک هرروز مراسم جزء خواني در مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) دايراست  و در روزهاي دوشنبه وچهارشنبه هرهفته بعد از این مراسم، کارگاه آموزشي بيان احکام با آموزش حجت الاسلام مرگاني برگزار می شود.

وي همچنين گستردن سفره ساده افطاری، برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین چرایی و اهمیت آن با حضور امام جمعه اسفراین ویژه بانوان و نیز برگزاری کارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد را از ديگر برنامه هاي ماه مبارک دراين کانون برشمرد و گفت: در حال رايزني با ساير ادارات شهرستان هستيم تا بتوانيم محفل انس با قرآن  کریم نیز با دعوت از قراء وحفاظ برجسته خانم، ويژه بانوان برگزار کنيم.

 

پایان/