درخشش ۱۴ فعال مسجدی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان
درخشش ۱۴ فعال مسجدي در پانزدهمين دوره مسابقات قرآن مدهامتان

درخشش ۱۴ فعال مسجدی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان

شيراريان از درخشش ۱۴ عضو کانون فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي در پازدهمين دوره مسابقات قرآن مدهامتان خبر داد
شناسه خبر : 37123 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» با بیان اینکه پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان به عنوان یکی از برنامه های ملی فهما 1400 بود اظهار کرد:  که درسال  ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده بود، گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز،  قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و قرائت تقلیدی برگزار شد، که 14 نفر از اعضای کانون ها متشکل از 10 برادر مسجدی و چهار بانوی مسجدی برگزیده شدند.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی ادامه داد: برگزیدگان رشته اذان را «رضا قانعی» و «محمدطاهر زحمتکش» از کانون انقلاب حائز رتبه اول و«سید مهدی شمس الدین»  از کانون امام حسن مجتبی (علیه السلام) را حائز رتبه دوم معرفی کرد.

 

شیرازیان افزود: در رشته حفظ کل قرآن در بخش برادران «امین الهی»  از کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) و در بخش خواهران «سیده زهرا نجم الدین حسینی» از کانون حضرت خدیجه (سلام الله علیها) موفق به کسب رتبه برتر شدند.

 

وی با بیان اینکه «علی کوثری پور» از کانون معراج السعاده روستای بزنج اسفراین مقام برتر رشته قرائت تحقیق را از آن خود کرد، افزود: در رشته قرائت ترتیل هم «حسین رحمتی» از کانون امام حسن مجتبی (علیه السلام) در بخش برادران و «زینب قلی زاده»  از کانون پشنده در بخش خواهران حائز رتبه برتر شدند.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی برگزیدگان رشته قرائت تقلیدی را هم «مهدیار فلاح» از کانون نسیم رحمت و«علی محمدی» از کانون امام رضا (ع) و به ترتیب حائز رتبه اول و دوم معرفی کرد.

 

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی افزود: در رشته قرائت نماز هم از کانون شهید محمد کلاته ای «طاها ایزانلو» رتبه اول، از کانون قدس «ریحانه قربانی» رتبه دوم و از کانون چهارده معصوم (ع) «فاطمه حاتمی»  رتبه سوم را به دست آوردند.

 

وی بیان کرد: «محمد مکرمی»  از کانون چهارده معصوم (ع) هم در رشته مکبری حائز رتبه برتر شد.