فعالان فهما در شب های آخر ماه رمضان میزبان روزه داران و دستگیر نیازمندان می شود
فعالان فهما در شب هاي آخر ماه رمضان ميزبان روزه داران و دستگير نيازمندان مي شود
در آستانه روزقدس و عید سعید فطر؛

فعالان فهما در شب های آخر ماه رمضان میزبان روزه داران و دستگیر نیازمندان می شود

يکهزار و 200 بسته گوشت قرباني نذري اهدايي خيرين موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، به مناسبت در آستانه عيد سعيد فطر با همکاري فعالان فهماي خراسان شمالي بين خانواده هاي نيازمند توزيع مي شود.
شناسه خبر : 37170 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: یکهزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، فردا پنج شنبه، هشتم اردیبهشت ماه جاری در آستانه روز جهانی قدس و به مناسبت عید سعید فطر  در قالب چهاردهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی  آغاز می شود و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند می شوند.

وی افزود: این بسته ها حاوی  یک و نیم کیلو گوشت گوسفندی است که در قالب مرحله دوم طرح قربانی ماه مبارک رمضان، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

وی در ادامه این بسته های معیشتی را اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا،  معرفی کرد و با توضیح بیشتر اضافه کرد:  این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام گرفته  و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز می شود.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 14 هزار و 400خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

شیرازیان، همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت:  19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند.

پایان/