نشست شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی/آغاز رویداد چهارم فهما همزمان با دهه کرامت
نشست شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي/آغاز رويداد چهارم فهما همزمان با دهه کرامت
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

نشست شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی/آغاز رویداد چهارم فهما همزمان با دهه کرامت

نشست شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي با حضور نماينده ولي فقيه در اي استان، امروز، سه شنبه سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 37716 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نشست شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان، تقی صادقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و نیز حجت الاسلام رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان نهاد های عضو از جمله سپاه جواد الائمه استان و بسیج محلات،  با هدف تبیین چهارمین دوره برگزاری رویداد ملی فهما تشکیل شد.

 

هاشم شیرازیان مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به فراخوان چهارمین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: این رویداد از 21 خرداد ماه جاری همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت حضرت رضا (علیه السلام) آغاز و تا 24 آذر ماه  و مقارن با میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خاتمه می یابد.

 

وی ادامه داد: این رویداد شامل ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد است که در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه و 32 برنامه فرهنگی و هنری و آموزشی و قرآنی تعریف شده است.

 

شیرازیان همچنین به اهمیت دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی و استقبال از خدام رضوی و برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید از اهم برنامه های این ایام است.

 

این گزارش می افزاید: تجلیل از خواهر شهید والامقام «جان محمد عمیق» که در تاریخ سوم خرداد را دیگر برنامه های این نشست با حضور مسئولان حاضر به ویژه نماینده ولی فقیه نام برد و گفت: در این جلسه همچنین از برگزیدگان دومین رویداد فهما در بخش مسابقات قرآنی مدهامتان نیز تجلیل می شود.

 

گفتنی است، شورای هماهنگی کانون های مساجد در استان ها زیر مجموعه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد کشور است.