امام جمعه و فرماندار اسفراین به عنوان مسئولان کمیته مساجد دهه فجر برتر استان تقدیر شدند
امام جمعه و فرماندار اسفراين به عنوان مسئولان کميته مساجد دهه فجر برتر استان تقدير شدند
با اهداء لوح سپاس؛

امام جمعه و فرماندار اسفراین به عنوان مسئولان کمیته مساجد دهه فجر برتر استان تقدیر شدند

امام جمعه و فرماندار شهرستان اسفراين با دريافت لوح سپاس از سوي رييس کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي به عنوان کميته مساجد دهه فجر برتر در ميان شهرستان هاي استان مورد قدرداني قرار گرفتند.
شناسه خبر : 37864 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طی نشستی با حضور مسئولان شهرستان اسفراین و نیز مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در محل دفتر امام جمعه اسفراین برگزار شد، از تلاش ها و زحمات امام جمعه و فرماندار این شهرستان به دلیل فعالیت های مسجدی و ارزشمند در کمیته مسجد ستاد دهه فجر سال  1400  قدردانی شد.

همچنین در این نشست از فعاليت هاي مسجدي تلاش هاي کانون هاي مساجد اسفراین در سومين رويداد ملي فهما با اهداء لوحی از سوی رییس ستاد فهمای کشور تقدیر شد.

کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر در رواق رسانه و نیز کانون مشکات حایز شایسته تقدیر شدن در رواق دانش و نیز رابط برتر شبکه رابطین در این نشست مورد قدردانی قرار گرفتند.


کانون فرهنگی هنری عاشورا در رواق همدلی و کانون معراج السعاده نیز در رواق کارآفرینی به ترتیب سایسته تقدیر و شایسته تقدیر ویژه شناخته شدند.

گفتنی است، در سومین رویداد فهما که تابستان و پاییز 1400 برگزار شد، 9 کانون فرهنگی هنری استان در میان کانون های برتر این رویداد درخشیدند و در رواق های قلم و نمایش  و نیز حایز امتیاز برتر توانستند عنوان ملی کسب کنند.

 

لازم به توضیح است چهارمین رویدا فهما نیز از میلاد حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) آغاز و تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ادامه خواهد داشت.