دختران نخبه مسجدی در اسفراین تجلیل شدند
دختران نخبه مسجدي در اسفراين تجليل شدند
به همت فعالان کانون های مساجد؛

دختران نخبه مسجدی در اسفراین تجلیل شدند

نشست دختران فرهيخته اسفرايني با امام جمعه اين شهرستان و تجليل از نخبگان حاضر در نشست، همزمان با دورمين روز از ايام دهه کرامت در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 37965 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در نشست تجلیل از دختران فرهیخته ونخبه مسجدی این شهرستان که امروز پنج شنبه، 12 خرداد ماه جاری برگزار شد، با تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیه) و حضرت امام رضا (علیه السلام)، گفت: دشمن امروز از طریق شبکه های اجتماعی  بدنبال تحمیل الگوهای غربی به دختران جامعه ما است.

وی اضافه کرد: حال آنکه اسلام زنان و دخترانی همچون فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، حضرت زینب(سلام الله علیها) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه) را به جهان معرفی کرده است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه مطالب فوق و در تکمیل سخنان خود، افزود: آن بانوان بزرگ را تجسم  تقوا و کمالات معنوی  دانست و پیروی از آنها را مایه سعادت دنیا و آخرت برای نسل حاضر و آینده معرفی و تاکید کرد:  این ۳ بزرگوار الگوهایی هستند که از عصمت و پاکدامنی برخوردارند و بهترین اسوه سبک زندگی هستند.

 

«طیبه رمضانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری سراج روستای اجقان، «زینب براتی» و«خدیجه امیری» از کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)، «نرگس مددی» از کانون فرهنگی هنری ریحانه حوزه علمیه و «ریحانه کیوانلو» از کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) از جمله دختران فعال فرهنگی مسجدی  بودند که از سوی امام جمعه در این نشست تجلیل شدند.

گفتنی است، این برنامه که علاوه بر کانون های مساجد با همکاری کمیته بانوان فرمانداری اسفراین صورت پذیرفت، ستاد نمازجمعه اسفراین با اهدای یک گلدان گل به تک تک حاضران، میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیه ) و روز ملی دختران را نکوداشتند.

همچنین ادارات شهرستانی نیز دختران فرهیخته فعالیت های تابعه خود را با اهداء هدیه ای در حضور امام جمعه شهرستان تقدیر کردند.

پایان/