خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی شود
خورشيد عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمي شود
نماینده ولی فقیه با محکوم کردن هتاکان ساحت مقدس رضوی؛

خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی شود

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي همزمان با نخستين روز از دهه کرامت در اختتاميه يازدهمين جشنواره عکس رضوي در بجنورد، هتاکي به ساحت مقدس را محکوم کرد و گفت: خورشيد عشق عاشقان به حضرت ثامن الحجج خاموش نمي شود.
شناسه خبر : 37968 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۴
 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به عظمت و ارزشمندی حضور امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه)  در ایران اسلامی اشاره کرد و آن دو سلاله پاک را رحمت و پناه گاه امن دلباختگان عصمت و طهارت (علیهم السلام) برشمرد.
 
وی  افزود: عاشقان این دو خواهر ‌برادر بی نظیر با زبان های مختلف چه زبان کلمات، چه شعر و عکس و مجموعا هنر و نیز زبان گریه و دعا همواره ارادت قلبی خود را نشان دادند.
 
به نقل از روابط  عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛امام جمعه بجنورد با عنوان این که امام رضا (علیه السلام) بارها  در برابر توطئه چینی بسیار دشمنان پیروز و مقتدر  ایستاد، اضافه کرد: مامون با فراخوانی امام رضا(علیه السلام) به مرو قصد منزوی ‌و دور کردن آن امام همام از پیروان و مریدان و دلباختگان داشت اما امام نه تنها منزوی نشدند بلکه ایشان در ارتباط گسترده با مردم و حضور در مسجد، شیفتگان بیشتری یافتند.
 
وی همچنین در ادامه با بیان این که پس از گذشت یک هزار و ۳۰۰ سال همچنان مردم با زبان نوحه و عشق و دلخوشی قلبهایشان به امام رضا(علیه السلام) پیوند خورده است، به هتک حرمت و توهین سازندگان فیلم عنکبوت مقدس  و برگزارکنندکان جشنواره کن به ساحت آن امام همام اشاره کرد و با لحن مقابله ای گفت: آنها می خواهند با یک فوت خورشید را خاموش کنند اما نور حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) خاموش نشدنی است.
 
وی در خاتمه ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام)  و جشنواره عکس رضوی، این دست برنامه ها را کارهای دلی و عاشقانه ای در راه روشن نگه داشتن نور رضوی و مقابله با دشمنان و اسلام ستیزان دانست و ارزشمند خواند.
 
لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یازدهم ماه جاری؛ همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیه) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۲۸