شهرستان فاروج به استقبال پرچمداران رضوی می رود
شهرستان فاروج به استقبال پرچمداران رضوي مي رود

شهرستان فاروج به استقبال پرچمداران رضوی می رود

رابط جشن هاي مردمي زير سايه خورشيد در شهرستان فاروج و مدير کانون فرهنگي هنري حضرت امام موسي کاظم (عليه السلام) خبر داد: مردم اين شهرستان صبح پنجمين روز از دهه کرامت ميزبان کاروان خدام رضوي خواهد بود.
شناسه خبر : 37972 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان شمالی:  «شیماسادات موسوی»، رابط زیر سایه خورشید و مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا  (علیه السلام)  و میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه) گفت: 5 تن از خدام رضوی صبح روز یکشنبه 15 خرداد ماه جاری میهمان این شهرستان می شوند.

 

وی اعلام کرد: برنامه ها با گلباران مزار شهدای گمنام اسفراین آغاز می شود و پس از آن دیدار با  امام جمعه فاروج انجام  می شود.

وی با عنوان اینکه محور برنامه ها رسیدگی به محرومان و حضور در مناطق محروم شهرستان فاروج است، حضور در روستای پیرعلی و سرکشی از خانواده هایی که زنان و دختران سرپرست خانواده هستند در اولویت قرار گرفته و برنامه ریزی شده است.

موسوی برگزاری مراسم گرامیداشت 15 خرداد با حضور خدام رضوی در شهر تیتکانلو و استقبال مردم از خادمین بارگاه رضوی دیگر برنامه زیر سایه خورشید در این شهرستان است که پس از آن بازدید از چند منطقه روستایی و حاشیه شهر فاروج نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی همچنین حضور در مدرسه گلستان دانش آموزان استثنایی جشن محلی ویژه ایام دهه کرامت در مناطق محروم، حضور در امامزاده جعفر (علیه السلام) روستای سیاهدشت و تکریم امامزادگان  را نیز در برنامه حضور کاروان رضوی نام برد.

 

گفتنی است،  مردم خراسان شمالی 15 تا 21 خرداد ماه جاری  میزبان کاروان خادمین آستان قدس رضوی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان هستند.

پایان/