دهه نودی ها با همراهی دهه هشتادی ها سرود «سلام فرمانده» به پیشگاه مهدی موعود (عج) تقدیم کردند
دهه نودي ها با همراهي دهه هشتادي ها سرود «سلام فرمانده» به پيشگاه مهدي موعود (عج) تقديم کردند
در گردهمایی مادران و دختران بجنوردی؛

دهه نودی ها با همراهی دهه هشتادی ها سرود «سلام فرمانده» به پیشگاه مهدی موعود (عج) تقدیم کردند

گردهمايي مادران و دختران بجنوردي در شهرک فرهنگيان بجنورد به همت شوراي فرهنگي مسجد بقيه الله (عج) و محوريت فعالان کانون اين مسجد به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليه) برگزار شد.
شناسه خبر : 37983 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «فاطمه صائمیان»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد در این باره گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله ) و روز ملی دختران مراسم جشن دهه کرامت و روز دختر با حضور دختران گودک و نوجوان به همراه مادرانشان برگزار شد.

وی اضافه کرد: سرود «سلام فرمانده»  از اهم برنامه های این مراسم که در پارک جدید محله شهرک فرهنگیان بجنورد برگزار شد، و دختران و پسران کودک و نوجوان دسته جمعی و و با شور اجرا کردند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع عفاف و حجاب و سیره رضوی نیز خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم این جشن عرضه کتاب های ویژه نوجوانان و جوانان و نیز والدین در قالب نمایشگاهی یک روزه بود.

صائمیان برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان حاضر در کنار مادران خود و اهداء جوایزی به برگزیدگان را دیگر بخش این مراسم نام برد.

وی در ادامه همچنین از امضاء طومار محکومیت هتاکی به ساحت امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط حاضران در این مراسم خبر داد.

وی همچنین گفت: در این برنامه برنامه های تدارک دیده شده ویژه ایام اوقات فراغت تابستان با محوریت مسجد نیز برای حاضران تشریح شد و رسما این برنامه ها و کلاس های آموزشی مدنظر آغاز شد.

گفتنی است، ایام نورانی و پرکت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیه) تا میلاد حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)  با هدف ترویج فرهنگ  و سیره رضوی،  به عنوان دهه کرامت  نام گرفته و با جشن های مردمی و برنامه های ارزشمند گرامی داشته می شود.

پایان/