کتاب «شیوا» تالیف مدیر کانون شهید «رستمعلی نوری» با حضور خدام بارگاه رضوی رونمایی شد
کتاب «شيوا» تاليف مدير کانون شهيد «رستمعلي نوري» با حضور خدام بارگاه رضوي رونمايي شد
در پناه الطاف امام رئوف؛

کتاب «شیوا» تالیف مدیر کانون شهید «رستمعلی نوری» با حضور خدام بارگاه رضوی رونمایی شد

آيين رونمايي از کتاب «شيوا» نوشته مدير کانون فرهنگي هنري شهيد «رستمعلي نوري» مسجد حضرت جواد الائمه (عليه السلام) بجنورد با حضور خادمين بارگاه رضوي برگزار شد.
شناسه خبر : 38041 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «مهدی آریان»، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در این مراسم که «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز حضور داشت و همراه با عطر توسل به امام مهربانی ها، حضرت رضا (علیه السلام) و حضور خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج( علیه السلام) آغاز شد، ضمن خیرمقدم به خدام رضوی، حضور و استقبال هنرمندان و نویسندگان از موضوع رضوی را یکی از افتخارات استان برشمرد.

وی آشنایی با فرهنگ رضوی با بهره مندی از نشر انس به مطالعه و معرفی کتاب های ارزشمند در این باره  را یکی از اولویت های فرهنگ مطالعه در استان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام سید «مرتضی  کنعانی»؛ از خدام حاضر در کاروان زیر سایه خورشید نیز در این جلسه به برخی از سجایای امام رضا (علیه السلام اشاره کرد و علم بی پایان و آگاهی آن امام همام را مورد تاکید قرارداد.

وی اضافه کرد: انسان طالب علم است و بهترین روش برای تحقق این مطالبه مطالعه است که ضروری است زمینه های مطالعه درست و انس با کتابخوانی فراهم شود.

 

این مراسم که با پرچم گردانی حرم رضوی و توسل به حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) و نیز اهداء تبرکی های بارگاه ملکوتی امام هشتم (علیه السلام) معنویت مضاعفی یافته بود، با مدیحه سرایی و اتصال قلوب حاضرین به دامنه رحمت آن امام همام ادامه یافت.

اجرای دو سرود توسط گروه سرود«نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) نیز زینت بخش این مراسم رونمایی بود.

 

«رسول فخر قاسمی» نویسنده کتاب شیوا که خود نیز از خادمیاران پرتلاش آستان قدس رضوی و فعالان فهما است، گفت: دلم میخواست این کتاب با حضور و عطر معنوی حضرت ثامن علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و در محفلی منسوب به آن امام همام رونمایی شود.

وی همچنین افزود: این کتاب با شعری با مضمون امام رضایی که یکی از سروده های شخصی ام در وصف امام مهربانی ها است آغاز می شود.

این مراسم با رونمایی از پوستر کتاب  مذکور و عکس یادگاری حضار با کاروان زیر سایه خورشید پایان یافت.

 

پایان/