فرهنگ رضوی، باید با حرکت‌های علمی و دقیق به دنیا شناسانده شود/افتتاح دو نمایندگی موسسه کیفیت رضوی در خراسان شمالی
فرهنگ رضوي، بايد با حرکت‌هاي علمي و دقيق به دنيا شناسانده شود/افتتاح دو نمايندگي موسسه کيفيت رضوي در خراسان شمالي
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

فرهنگ رضوی، باید با حرکت‌های علمی و دقیق به دنیا شناسانده شود/افتتاح دو نمایندگی موسسه کیفیت رضوی در خراسان شمالی

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در نشست افتتاحيه نمايندگي موسسه دانش بنيان کيفيت رضوي و اهداء نشان طيب به محصولات توليدي تاکيد کرد: با حرکت هاي ارزشمند و دقيق علمي تلاش شود تا فرهنگ رضوي را جهان بشناسد.
شناسه خبر : 38043 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در جمع کاروان زیر سایه خورشید و در مراسم افتتاحیه نمایندگی موسسه کیفیت دانش بنیان رضوی در این استان، که با حضور مدیرعامل این موسسه همزمان با ششمین روز از دهه کرامت در دفتر امام جمعه بجنورد  برگزار شد، ابتدا ضمن خیرمقدم به خدام آستان قدس رضوی، اجرای برنامه زیر سایه خورشید را ارزشمند و با اهمیت خواند.

وی توسل به امام رضا(علیه السلام)  را با چشم دل و نگاه عمیق، باعث تحول اخلاقی و اندیشه ای در انسان دانست و از برگزار کنندگان و اعزام کاروان زیر سایه خورشید  قدردانی کرد.

وی در ادامه  به راه اندازی موسسه دانش بنیان کیفیت رضوی اشاره کرد و گفت: در کیفیت سنجی و ارزیابی هایی که قرار است در این طرح باید تلاش شود تا با ارتقاء کیفیت محصولات و تولیدات مدنظر فضایی ایجاد شود تا در جهت کیفیت زندگی و محتواهای فرهنگی نیز اقدام شود.

 حجت الاسلام نوری همچنین خواست تا با حرکتی ارزشمند ودقیق و مطالعه شده زمینه فراهم شود تا فرهنگ رضوی و ابعاد اثرگذار آن در عرصه جهانی ناسانده شود.

وی همچنین تاکید کرد: این زیست بوم طیب و کیفیت سنجی با معیارهای ارزیابی تعیین شه باید به سیره امام رضا (علیه السلام) گره بخورد لذا لازم است دقیق تر و کاملتر پیش برود.

وی همچنین در ادامه با عنوان کرد: اگر عده ای پول می دهند تا فردی فیلمی تهیه کند و پول می دهند فردی نقشی در آن فیلم بازی کند و داورانی را می خرند تا چهره امام رضا علیه السلام را تضعیف کند و فیلم را با جایزه تشویق کنند، و شهر مذهبی و متدین  بدنام شود، را تنها می توا با وجود حرکت های دقیق و علمی رسوا و برملا کرد.

«حسین زمانی»، مدیر عامل موسسه  دانش بنیان  کیفیت رضوی نیز در این نشست راه اندازی این موسسه را باهدف  ارتقاء  کیفیت زندگی بر اساس ارتقاء کیفیت محصولات و تولیدات و عرضه آن به عرصه جهانی نام بردو گفت:  امروز در استان خراسان شمالی دو نمایندگی یکی در دبیرخانه خدمت رضوی استان و دیگری در پارک علم و فناوری استان افتتاح می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: مأموریت مؤسسه کیفیت رضوی ارتقای کیفیت زندگی است؛ مضمون قرآنی حیات طیبه، شاخص فرایندی و جامع کیفیت طیب، ابزارها و سامانه های تعاملی و پویای کیفیت و کیفیت سنجی طیب و زیست بوم طیب، سرفصل برنامه ها و پروژه های مؤسسه است.

وی ادامه داد: این  مؤسسه برنامه های خود را به کمک شرکای راهبردی، شبکه همکاران، شرکای تجاری خود و تشکیل شوراهای استانی به همین منظور و مفهوم، و نیز همه کسانی که در مسیر ارتقای کیفیت زندگی قدم بر می دارند، دنبال می کند.

زمانی افزود: بر این اساس در قالب جشنواره کسب و کار و محصولات  تولید شده  سالی یکبار طبق نتایج ارزیابی ها صاحبان صنف تقدیر می شوند و نشان طیب دریافت می کنند و محصولات آن معرفی می شود.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه های همکاری این موسسه با موسسات کیفیت همچون موسسه جهانی حلال مالزی خبر داد و تلاش داریم تا این نشان طیب نیز جهانی شود و به مدد امام رضا(علیه السلام) این موضوع محقق شود.

 

این جلسه با اعلام رسمی راه اندازی نمایندگی موسسه کیفیت رضوی در استان و امضاء تفاهم نامه های همکاری آن ادامه یافت و با مداحی در مدح امام مهربانی و توسل و تمسک جویی به آن امام همام پایان یافت.