میهمانان امام رضایی خراسان شمالی به شهر راز و جرگلان رسیدند
ميهمانان امام رضايي خراسان شمالي به شهر راز و جرگلان رسيدند

میهمانان امام رضایی خراسان شمالی به شهر راز و جرگلان رسیدند

اهالي راز و جرگلان در نقاط مختلف شهري و روستايي ميزبان کاروان زير سايه خورشيد شدند و عطر ناب رضوي بر مشام کشيدند.
شناسه خبر : 38047 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ خدام آستان قدس رضوی در دومین روز حضور خود با همراهی مردم نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان راز و جرگلان همقدم شدند و در برنامه های متنوع تدارک دیده شده این شهرستان حضور یافتند.

 

ابتدا در روستای «سخسو رحیمی» شهرستان راز و جرگلان با حضور خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام) خطبه عقد و ازدواج  سه زوج جوان جاری شد و عشق زمینی در مواجه با الطاف نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)  رنگ خدایی گرفت و معطر شد.

 

پس از آن نوجوانان مسجدی در این مراسم جشن، سرود «سلام فرمانده » را با دلی گره خورده به مولای مستضعفان و منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرج الشریف) اجرا کردند.

 

کاروان خدام رضوی در ادامه یه عیادت بیمار مبتلا به ام اس رفتند. عطر رضوی را بر مشام جویای شفای این بیمار رساندند.

سفر به شهر غلامان و دیدار با امام جمعه این شهر و دیدار با مردم مشتاق و دلباخته امام رضا(علیه السلام) دیگر برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان راز و جرگلان بود.

 

عیادت از بیمار در کما،  دلجویی از خانواده، دعوت به صبر و دعا و تمسک جویی از حضرت امام الرئوف (علیه السلام)  برای برگشت به زندگی این بیمار، دیگر اتفاق معنوی کاروان خدام رضوی بود.

 

حضور در جشن مردمی شهر راز و تجلیل از فعالان فرهنگی و تقدیر از دو خانواده مرحوم « شیرالله یزدانی » فرهنگی بازنشته و نیز مرحوم «مصطفی روحی فر» از جوانان شهر راز، که پس از مرگ مغزی با اهداء عضو  به دیگر بیماران، جان تازه بخشیده بود،  شرکت در برنامه هفتگی کارکنان سپاه این منطقه  نیز اتفاق افتاد و این افراد از عطر تمسک به امام مهربانی و زیارت پرچم متبرک حرم آن امام همام بهره مند شدند.

 

پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به روستای  «جلف دره» سفر کردند و در مراسم پیوند یک زوج  جوان حضور یافتند و با جاری شدن خطبه عقد و ازدواج، دل هایشان را به هم پیوند زدند.

 

گفتنی است، امروز سه شنبه 17 خرداد ماه جاری و در سومین روز حضور خدام رضوی در استان خراسان شمالی  و هفتمین روز از ایام پر برکت دهه کرامت، شهرستان مانه و سملقان و گرمه میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.

 

 

پایان/