عاشقانه چهار زوج جوان راز جرگلانی به عشق امام مهربانی‌ها پیوند خورد
عاشقانه چهار زوج جوان راز جرگلاني به عشق امام مهرباني‌ها پيوند خورد
با حضور خادمان آستان قدس رضوی؛

عاشقانه چهار زوج جوان راز جرگلانی به عشق امام مهربانی‌ها پیوند خورد

خطبه عقد چهار زوج جوان با حضور خادمين بارگاه ملکوتي حضرت ثامن الحجج(عليه السلام) جاري شدو دلهايشان در کنار به عشق امام رضا (عليه السلام) گره خورد.
شناسه خبر : 38048 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کاروان زیر سایه خورشید در دومین روز حضور خود در دو روستای سخسو رحیمی و جلف دره در مراسم عقد  چهار زوج جوان حاضر شدند و خطبه عقد و ازدواج این دو جوان را جاری کردند.

 

خدام رضوی ابتدا در روستای سخسو  رحیمی حضور یافتند و در حسینیه این روستا دستهای سه زوج جوان را با جاری کردن خطبه عقد به هم پیوند زدنند و دلهایشان را به عشق امام رضا (علیه السلام) گره زدند.

 

پس از آن نیز به روستای جلف دره رفتند و با توسل به عشق حضرت علی بن موسی الرضا( علیه السلام) دست های یک زوج مشتاق را در دست هم گذاشتند.

 

بر اساس اعلام ابوطالب حمیدی، مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه کوثر روستای سخسو انقلاب و نیز رابط اجرای طرح زیر سایه خورشید در شهرستان راز و جرگلان هدایایی به این 4 زوج از سوی نهاد های مختلف تعلق گرفت که از جمله اختصاص اختصاص وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی  از سوی آستان قدس و نیز 100میلیون وام اشتغالزایی در صورت درخواست و تمایل زوج ها، به آنها اهدا شد.

 

 گفتنی است، امروز سه شنبه 17 خرداد ماه جاری و در سومین روز حضور خدام رضوی در استان خراسان شمالی  و هفتمین روز از ایام پر برکت دهه کرامت، شهرستان مانه و سملقان و گرمه میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.