عطر قدم‌های قدسی امام هشتم (علیه السلام) به دارالشهدا رسید
عطر قدم‌هاي قدسي امام هشتم (عليه السلام) به دارالشهدا رسيد

عطر قدم‌های قدسی امام هشتم (علیه السلام) به دارالشهدا رسید

کاروان زير سايه خورشيد در عصر سومين روز حضور خود در استان خراسان شمالي همراه برنامه هاي امام رضايي اهالي شهرستان گرمه معروف به دارالشهدا شدند.
شناسه خبر : 38087 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  خدام آستان قدس رضوی همزمان با هفتمین روز از ایام دهه کرامت  وارد شهرستان گرمه شدند و در نقاط مختلف شهری و روستایی آن حضور یافتند، عطر توسل و تمسک جویی به امام رضا (علیه السلام) را در میان قلبهای مردم مشتاق این مناطق پراکندند.

 

به گفته «سجاد نجاری» رابط اجرای جشن های مردمی زی سایه خورشید در شهرستان گرمه، خدام رضوی در بدو ورود به دهستان بالادشت رفتند و در روستاهای برزنه و چرچوبه و غزل حصار سفلی و کرکی در جمع مردم و خانواده های شهدا حاضر شدند.

 

وی افزود: ابتدا در روستای برزنه ضمن دیدار مردمی در جمع خانواده شهید علیرضا روحی زاده حاضر شدند و پس از آن به عیادت یک بیمار صعب العلاج رفتند و عطر شفای امام رضایی را برایش هدیه بردند.

 

نجاری، همچنین گفت: پس از آن با استقبال مردمی خدام وارد روستای چارچوبه شدند و با خانواده شهید رجبعلی نوری از شهدای هشت سال د فاع مقدس حاضر شدند و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

این فعال مسجدی و یکی از خادمان حرم رضوی، روستای کرکی و غزل حصار سفلی و حضور در جمع مردم این روستاها را دیگر برنامه اجراشده خدام نام برد و اضافه کرد: خدام در این روستا به عیادت  یک بیمار صعب العلاج رفتند و برای شفای وی و تمامی بیماران از امام رضا (علیه السلام) با قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی،  مدد خواستند.

 

وی برگزاری مراسم گرامیداشت و جشن دهه کرامت در مسجد جامع  گرمه و تکریم مادر شهید مهدی نجاری را در ادامه اعلام کرد.

 

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید در چهارمین روز حضور خود به شهرستان جاجرم سفر می کنند و در برنامههای دهه کرامت این شهرستان حضور می یابند.

پایان/