نور امامت امام رضا (علیه السلام) نور الهی است و در دل ها خاموش نمی شود
نور امامت امام رضا (عليه السلام) نور الهي است و در دل ها خاموش نمي شود
امام جمعه گرمه با محکوم کردن هتاکی به ساحت مقدس امام هشتم(ع)؛

نور امامت امام رضا (علیه السلام) نور الهی است و در دل ها خاموش نمی شود

امام جمعه گرمه در جمع خادمين بارگاه ملکوتي ثامن الحجج (عليه السلام) تأکيد کرد: نور امامت امام رضا (عليه السلام)، نور الهي است و اين نور در دلها خاموش نمي شود.
شناسه خبر : 38091 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام« ابوالقاسم تاتاری» امام جمعه گرمه در مراسم بزرگداشت دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) که با حضور کاروان زر سایه خورشید  در محل مسجد جامع شهرستان گرمه برگزار شد، به شخصیت بی نظیر و نورانی امام هشتم (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: همه آنچه که از عزت و اقتدار ملی و درخشش در عرصه بین المللی داریم همه از سر عنایت و کرامت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) است.

وی همچنین اضافه کرد: خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام سراسر خیر و برکت هستند و نور بی پابان؛ وَ فِعْلُکُمُ الْخَیْرُ وَ عَادَتُکُمُ الْإِحْسَانُ وَ سَجِیَّتُکُمُ الْکَرَمُ

حجت الاسلام تاتاری  در ادامه ضمن خیرمقدم و قدردانی از  کاروان زیر سایه خورشید و خدام آستان قدس رضوی، این اتفاق را ارزشمند خواند و گفت: هر حرکتی متعلق به حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) باشد جنبه تقدس به خود می گیرد و بی شک قابل تحسین، احترام و ارزگذاری است.

 

وی به ساخت فیلم موهون عنکبوت مقدس و هتاکی  به ساحت مقدسحضرت ثامن الائمه (علیه السلام) اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این موضوع وقیحانه،سازندگان آن را انسان های بی ریشه، بی بند و بار و بی اصالت خواند و دردمندانه گفت: از محضر امام رضا(علیه السلام)  و سفیران آن امام همام عذرخواهی می کنیم.

وی اضافه کرد: این فیلم که هیچگونه فاخزه ای ندارد و تنها دلیل دریافت جایزه تلاش برای شکستن قداست امام رضا(علیه السلام) و توهین به ارزش های مذهبی و دینی است که این موضوع بی نتیجه و نشدنی است چرا که بارها در تاریخ این اتفاق افتاده و به اهل بیت (علیهم السلام ) توهین شده اما نور ائمه اطهار(علیهم السلام)  نورالهی است و با این حرکت های رذیلانه  خاموش نمی شود.

 

این مراسم با اهداء تبرکی های حرم مطهر رضوی در میان مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و زیارت پرچم متبرک آستان ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، مداحی و مدیحه سرایی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) پایان یافت.

گفتنی است، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

پایان/