دل های مردم جاجرم به عطوفت رضوی گره خورد
دل هاي مردم جاجرم به عطوفت رضوي گره خورد

دل های مردم جاجرم به عطوفت رضوی گره خورد

کاروان زير ساه خورشيد و خدام آستان قدس رضوي در چهارمين روز حضور خود به شهرستان جاجرم سفر کردند و در ميان مشتاق اهل بيت (عليهم السلام) و عاشقان امام رضا(عليه السلام) حاضر شدند و عطر روح بخش رضوي هديه بردند.
شناسه خبر : 38113 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان شمالی؛ خدام آستان قدس رضوی امروز چهارشنبه 18 خرداد ماه، همزمان با هشتمین روز از ایام دهه کرامت وارد شهرستان جاجرم  شدند و در نقاط مختلف شهری و روستایی آن حضور یافتند، و مردم عطر توسل به امام رضا (علیه السلام) بوییدند و اشک شوق ریختند.

 

«محمد حمیدی» رابط اجرای جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرستان جاجرم، در این باره گفت: برنامه ها در شهر جاجرم با گلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا،  این شهرستان آغاز شد

 

وی افزود: پس از آن خدام در نشستی با امام جمعه این شهرستان هدیه متبرک به امام جمعه اهداء کردند.

حمیدی ، همچنین گفت: دیداربا خانواده شهید والامقام محمد پور، دیدار با کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان مدرسه استثنایی «جبارباغچه بان» از دیگر برنامه های پیش از ظهر مروز در جاجرم با حضور خادمان رضوی انجام گرفت، می توان نام برد.

 

وی دیدار با کارکنان خدوم شهرداری جاجرم، عیادت از بیماران بیمارستان جواد الائمه(علیه السلام) جاجرم، و نیز عیادت از یک بیمار نیز در برنامه های انجام گرفته نام برد و گفت: عصر نیز کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستاهای خراشا، جربت، و قلی با مدرم این روستا ها دیدار خواهند داشت و به دیدار خانواده شهدا می روند.

 

 

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید فردا در پنجمین  روز حضور خود به شهرستان شیروان  سفر می کنند و در برنامه های دهه کرامت این شهرستان حضور می یابند.

یادآوری می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

پایان/