بوسه تعظیم مادران دو شهید «مجید محمدپور» و «رضا تقی پور» بر آستان مقدس رضوی در جاجرم
بوسه تعظيم مادران دو شهيد «مجيد محمدپور» و «رضا تقي پور» بر آستان مقدس رضوي در جاجرم
شکوه مادری؛

بوسه تعظیم مادران دو شهید «مجید محمدپور» و «رضا تقی پور» بر آستان مقدس رضوی در جاجرم

مادران دو شهيد والامقام «مجيد محمدپور» و «رضا تقي پور» در جاجرم با حضور کاروان زير سايه خورشيد و خدام آستان قدس رضوي تکريم شدند.
شناسه خبر : 38122 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ کاروان سفیران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) امروز و در چهارمین روز معنوی خود در استان خراسان شمالی به دیدار دو مادر بزرگوار و صبور شهید رفتند و همراه خود عطر متبرک تمسک جویی به امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (علیه السلام) را برای تکریم و تجلیل از این مادران صبور هیه بردند.

 

خدام رضوی ابتدا در روستای شهرستان جاجرم  به دیدار خانواده شهید والامقام «مجید محمدپور» » رفتند و با اهداء تبرکی حرم رضوی،به مقام صبر و قلب صبور آن  ادای احترام کردند و ستودند.

 

پس از آن نیز پرچم متبرک رضوی به خانه  شهید بزرگوار «رضا تقی پور»  در شهر سنخواست جاجرم هدایت شد و مادر شهید دل و جان  به مهر امام مهربانی ها سپرد   و خدام با قرائت صلوات خاصه امام هشتم (علیه السلام) این توسل مادرانه را دو چندان کردند و بر صبوری سالهای در فراق فرزندش، سر بر زانوی تکریم نهادند.

 

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید  فردا و در پنجمین  روز حضور خود به شهرستان جاجرم سفر می کنند و در برنامه های دهه کرامت این شهرستان حضور می یابند.

یادآوری می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

پایان/