مردم سنخواست به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند
مردم سنخواست به استقبال کاروان زير سايه خورشيد رفتند

مردم سنخواست به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند

کاروان زير سايه خورشيد امروز در چهارمين رز حضور خود در استان خراسان شمالي ميهمان مردم شهر سنخواست شدند و در توسلي جمعي دلهاي مشتاان را به حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) گره زدند.
شناسه خبر : 38123 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) از خراسان شمالی؛ خدام بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)  در هفتمین روز از دهه پربرکت کرامت و در ایام سراسر نور میلاد حضرت رضا (علیه السلام) به شهر سنخواست سفر کردند و آحاد مردم دلتنگ در نقاط شهری و روستایی آن از عطر روح بخش رضوی جان تازه یافتند و اشک شوق ریختند.

 

خدام ابتدا در جوار حرم امامزاده زین العابدین سنخواست مورد استقبال اقشار مختلف دلباخته امام رضا(علیه السلام)  قرار گرفتند.

 

پس از آن به دیدار مادر شهید والامقام «رضا تقی پور» بسیجی شهید  رفتند و مقام شامخ آن مادر بزرگوار را ارج نهادند و با عطر متبرک رضوی دلش را راهی حرم حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) کردند.

 

مردم با صفای روستای اندوغان محل قرار دیگری بود که خدام رضوی مهیای حضور شدند و در دیداربا مردم این روستا به امام رضا (علیه السلام) سلام دادند.

پس از آن  مردم روستای جربت در صمیمت  نوجوانان و جوانانش میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد و دلهایشان به تار و پود پرچم متبرک آستان قدس رضوی گره خورد.

روستای قلی پایان این دیدارها در شهر سنخاست بود و مردم در مسجد جامع این روستا برای تمسک جویی به امام مهربانی گرد هم آمدند و از تبرکی های آستان قدس رضوی برخوردار شدند.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید  فردا و در پنجمین  روز حضور خود به شهرستان جاجرم سفر می کنند و در برنامه های دهه کرامت این شهرستان حضور می یابند.

یادآوری می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

پایان/