عطر مهربان شمس طوس به مشام دلتنگ شیروان رسید
عطر مهربان شمس طوس به مشام دلتنگ شيروان رسيد

عطر مهربان شمس طوس به مشام دلتنگ شیروان رسید

کاروان زير سايه خورشيد امروز، پنج شنبه 19 خرداد ماه جاري حال متبرک و شفابخش حرم مطهر رضوي را به حال دلتنگ مردم شيروان گره زدند و با اشک هاي شوق مردم اين منطقه همراه شند.
شناسه خبر : 38130 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ خدام بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در هشتمین روز از دهه پربرکت کرامت و در ایام سراسر نور میلاد حضرت رضا (علیه السلام) به شهرستان شیروان  سفر کردند و آحاد مردم دلتنگ در نقاط شهری و روستایی آن از عطر روح بخش رضوی جان تازه یافتند و اشک شوق ریختند.

 

«معصومه  ایزانلو» رابط برنامه های زیر سایه خورشید در شهرستان شیروان، در این باره اعلام کرد: در بدو ورود خدام ابتدا مورد استقبال حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان قرار گرفتند و با گلاب معطر استقبال و مهمان نوازی میزبان را پذیرفتند .

وی در ادامه افزود: پس از آن در جمع خدمتگزاران شهرداری شیروان و پاکبانان حاضر شدند و عطر رضوی را به آنها هدیه دادند.

وی دیدار با کارکنان نیروی انتظامی و حضور در خانه سالمندان شیروان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شیروان اعلام کرد.

ایزانلو همچنین  عیادت از بیماران بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان، تکریم خانواده شهید کبیری دلجویی و تکریم خانواده مرجوم  که به دلیل مرگ مغزی اعضای بدنش به بیماران جان تازه بخشید از دیگر برنامه هایی است  که خدام رضوی با پرچم متبرک رضوی، زمینه  تمسک جویی به امام هشتم (علیه السلام) را فراهم می کنند.

وی بازدید از مددجویان زندان شیروان  و شرکت در جشن محوری و دیدار مردمی در مسجد جامع شیروان دیگر برنامه خدام در سفر معنوی به شیروان  خواهد بود.

وی در خاتمه اضافه کرد: صبح فردا نیز مراسم دعای ندبه با حضور خدام رضوی در شیروان برگزار می شود.

 

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید  فردا و در ششمین   روز حضور خود در برنامه های بجنورد  حضور می یابند.

یادآوری می شود، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی و نیز کانون های فرهنگی هنری  مساجد  امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

پایان/