سایه امن پدر به خانواده بازگشت/خواب امام رضا را دیدم و گفت فردا به زندان برو
سايه امن پدر به خانواده بازگشت/خواب امام رضا را ديدم و گفت فردا به زندان برو
به یمن حضور کاروان زیر سایه خورشید در اسفراین؛

سایه امن پدر به خانواده بازگشت/خواب امام رضا را دیدم و گفت فردا به زندان برو

پدر زنداني به يمن ورود کاروان زير سايه خورشيد و نغمه هاي توسل به امام رضا(عليه السلام) به شهرستان اسفراين و بازديد از زندان اين شهرستان، به آغوش امن خانواده بازگشت.
شناسه خبر : 38202 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام سید مرتضی کنعانی، روحانی مبلغ کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت ایام دهه کرامت در استان خراسان شمالی و در میان جشن های مردمی این استان حضور داشتند، از عفو پدری زندانی در اسفراین خبر داد.

 وی در تشریح این  معجزه زیبا گفت: همزمان با روز میلاد امام مهربانی و در هفتمین روز حضور در این استان، پس از حضور در زندان اسفراین و هنگام خروج با بانویی که همسرش در این ندامتگاه محبوس بود بر خوردیم که خواب امام رضا(علیه السلام) را دیده بود.

 

وی با توضیح بیشتر  اضافه کرد: این زن که دو فرزندش را نیز به همراه آورده بود گفت شب گذشته امام رضا (علیه السلام) را در خواب دیده ام که به من گفتند به زندان برو.

حجت الاسلام کنعانی ادامه داد: همسر این خانم به دلیل دو فقره محکومیت زندانی بود یکی عمومی و دیگری رد مال، که با صحبت هایی خدام حاضر با رییس زندان قرار شدهماهنگی های لازم با دادستان در خصوص محکومیت عمومی مورد عفو قرار بگیرند و با خیرینی هم صحبت شد که مبلغ بدهی زندانی پردخت شود.

وی مبلغ مدنظر در این فقره را 7 میلیون تومان اعلام کرد.

دیدار با مردم چهاربرج، حضور در خط تولید کارخانه فولاد لوله گستر اسفراین، دیدار با خانواده دارای چهار فرزند، تکریم آزاده سرافراز اسفراینی و حضور درجشن های مردمی در امامزاده سید جعفر (علیه السلام) و مسجد امام رضا (علیه السلام) و نیز برگزاری آیین نمادین جاروکشان از اهم برنامه های خدام رضوی در آخرین روز سفر خود به خراسان شمالی و حضور در شهرستان اسفراین می توان نام برد.

گفتنی است، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.