هم‌اندیشی برنامه‌های اوقات فراغتی اثرگذار در کانون «بقیه‌الله» بجنورد برگزار شد
هم‌انديشي برنامه‌هاي اوقات فراغتي اثرگذار در کانون «بقيه‌الله» بجنورد برگزار شد
با هدف تقویت هر مسجد یک پایگاه اوقات فراغت؛

هم‌اندیشی برنامه‌های اوقات فراغتی اثرگذار در کانون «بقیه‌الله» بجنورد برگزار شد

نشست هم انديشي برنامه هاي اوقات فراغتي تاثيرگذار در کانون بقيه الله بجنورد با شعار و هدف «هر مسجد يک پايگاه اوقات فراغت» با حضور ارکان مسجد و مدير ستاد فهماي خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 38337 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این نشست که با حضور ارکان و نیز شورای فرهنگی مسجد بقیه الله شهرک فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت و برنامه ریزی صحیح در این باره، مهارت آموزی و آموزش فعالیت ها و رشته های هنری را مورد توجه قرار داد.

 

وی در ادامه با تاکید بر کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت گفت: تلاش ما این است که هر مسجد به عنوان یک پایگاه ارزنده اوقات فراغت معرفی شود در این باره تدوین جدول زمانبندی و احصاء نیاز های هر محله و ارائه کلاس های آموزشی بر اساس نیاز محله لازم است مورد توجه قرار گیرد.

 

شیرازیان بهره مندی از مربیان مسجدی مستقر در محلات و نیروهای ارزنده، تعامل با دیگر نهادهای فعال در مسجد همچون پایگاه های بسیج و نیز شبکه های اجتماعی ویژه دانش آموزان همچون شاد را نیز در این باره یادآور شد، برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های اوقات فراغت توصیه کرد.

 

دراین نشست تقویت سواد رسانه، برگزاری کلاس های تقویتی دروس اصلی دانش آموزان، برگزاری کلاس های احکام و قرآنی، مهارت آموزی هنری و ارائه گواهینامه  به شرکت کنندگان در کلاس های مهارت آموزی پیشنهاد شد که در مصوبات قرار گرفت.

 

پایان/