ارتقای دیندار اجتماعی؛ زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج)
ارتقاي ديندار اجتماعي؛ زمينه‌ساز ظهور حضرت وليعصر(عج)
حجت الاسلام عالی در یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد؛

ارتقای دیندار اجتماعی؛ زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج)

چهاردهمين يادواره شهداي شهرک شاهد بجنورد به همت اهالي مسجد شهدا و مشارکت کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج اين مسجد در محله مذکور و با حضور حجت الاسلام و المسلمين «مسعود عالي»، جمعه شب، سوم تيرماه جاري برگزار شد.
شناسه خبر : 38502 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد رتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «مسعود عالی»، از سخنرانان برجسته و اساتید حوزه و دانشگاه کشور شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد، و در جمع خانواده های شهدای حاضر، با تاکید بر موضوع زمینه سازی  ظهور حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) موضوع ارتقاء دینداری فردی و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تشریح کرد.

وی در ادامه گفت: در این سال ها ارتقای دینداری فردی که با رهبری امام راحل  و رهبر معظم انقلاب پایه گذاری و کار شد و نتایج ثمربخش آن با تربیت شهدایی همچون شهید سردار سلیمانی و شهدای دفاع مقدس شاهد بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین عالی، در ادامه تأکید کرد:  حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرج الشریف) امروز نیاز به ارتقاء دینداری اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: آن چیزی که در سختی ها دست ما را می گیرد اعتقادات ماست اگر این اعتقادات نبود ما نمی توانستیم در برا بر دشمنان در این سال های پس از انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام عالی همچنین گفت: درست است امروز مشکلات زیاد است و دراین باره حق با مردم است امام لازم است با تقویت بائرهای دینی و دینداری اجتماعی همراه مسئولان در مبارزه با مشکلات باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بجنورد و تنی چند از مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور داشتند که با مداحی «حسن شالبافان» از مداحان برجسته کشور ادامه داشت.

همراهی  پرشور و شوق عموم مردم با خانواده های شهدا، که نه تنها در فضای گسترده مسجد و خیابان‌های اطراف گردهم آمده بودند، از اهم ویژگی های این یادواره می توان نام برد.

 

پایان/