از اکران های مردمی فیلم تا برگزاری کلاس های آموزشی مهارتی اسفراین/ اکران «موقعیت مهدی» در صفی آباد
از اکران هاي مردمي فيلم تا برگزاري کلاس هاي آموزشي مهارتي اسفراين/ اکران «موقعيت مهدي» در صفي آباد
اوقات فراغت در کانون سیره شهدا صفی آباد؛

از اکران های مردمی فیلم تا برگزاری کلاس های آموزشی مهارتی اسفراین/ اکران «موقعیت مهدی» در صفی آباد

مدير کانون فرهنگي هنري سيره شهدا، مسجد جامع بلال شهر صفي آباد اسفراين از اکران عمومي فيلم «موقعيت مهدي» در اين شهر خبر داد و گفت: با هدف غني سازي فعاليت هاي اوقات فراغت اکران مستمر فيلمهاي ارزشي و نيز برنامه هاي آموزشي مدنظر داريم.
شناسه خبر : 38547 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «علی ارغیانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری سیره شهدا، مسجد جامع بلال شهر صفی آباد اسفراین با اعلام این خب گفت: با همکاری سپاه و فعالان مسجدی فیلم «موقعیت مهدی» ویژه عموم مردم در محوطه باز مقابل مسجد اکران شد.

 

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه شهر صفی آباد از مکان سینما برخوردار نیست و این فیلم با استقبال عمومی رو به رو شد و والدین همراه فرزندان خود به تماشای این فیلم زیبا نشستند.

 

ارغیانی همچنین گفت: اکران فیلم های ارزشی  و تاثیرگذار ویژه عموم مردم این منطقه با توجه به شرایط مساعد  آب و هوایی تابستان در محوطه بیرون مسجد، از برنامه های اصلی این کانون می توان نام برد.

وی برگزاری کلاس های آموزشی با هدف تقویت مهارت های علمی و دروس اصلی نوجوانان و دانش آموزان را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در اوقات فراغت این مسجد عنوان کرد و گفت: در این باره با بهره گیری از ظرفیت های اداره آموزش و پرورش صفی آباد این برنامه ها  تدارک دیده شده و اجرا می شود.

 

وی گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو و همچون اعیاد سعید قربان و عید بزرگ غدیر را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری جشن هایی به این مناسبت و اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی و اعزام فعالان به دوره های آموزشی اثرگذار ملی دیگر برنامه های مدنظر در ایام فراغت تابستانی این کانون می توان برشمرد.

ارغیانی  برگزاری مراسم تجلیل از سادات فعال فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و تکریم مادران معزز شهدا را به دیگر برنامه های این کانون افزود.

 

پایان/