آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت در کانون محبان الزهرا(س) اسفراین/انس با ارکان مسجد؛ محور آموزش‌ها
آغاز فعاليت‌هاي اوقات فراغت در کانون محبان الزهرا(س) اسفراين/انس با ارکان مسجد؛ محور آموزش‌ها

آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت در کانون محبان الزهرا(س) اسفراین/انس با ارکان مسجد؛ محور آموزش‌ها

فعاليت‌هاي اوقات فراغت تابستانه با مراسم افتتاحيه و ثبت نام از کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) اسفراين آغاز شد.
شناسه خبر : 38554 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ فعالیت های اوقات فراغت تابستانه در کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  با ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقمند و برگزاری کلاس ها با محوریت آموزش طلاب به شرکت کنندگان  به طور رسمی افتتاح شد.

 

«غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  برگزاری کلاس های مهارتی و تربیتی را اولویت برنامه های اوقات فراغت این کانون نام برد و افزود: ایجاد انس و الفت دانش آموزان، کودکان و نوجوانان حاضر در این کلاس ها با ارکان مسجد به ویژه روحانی و امام جماعت در ای برنامه ها مورد توجه است.

وی برگزاری این کلاس ها را ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال اعلام کرد.

وی  پرورش مهارت های هنری را دیگر اولویت این کلاس ها عنوان و اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزش سرود و نیز آموزش خوشنویسی از دیگر عناوین برنامه ریزی شده است که به مدد اساتید هنرمند و مسجدی به بچه مسجدی ها آموزش داده می شود.

 

امیری برگزاری کلاس های آموزش احکام، حفظ قرآن کریم با معرفی سوره ها منتخب را به این برنامه ها اضافه کرد و گفت: برنامه های ورزشی و اردویی نیز در  این کلاس ها گنجانده شده که علاقمندان می توانند از این آموزش ها در ایام تابستان بهره مند شود.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  در سومین رویداد ملی فهما توانست در میان کانون های برگزیده رواق رسانه،  بدرخشد و شایسته تقدیر شود.

پایان/