امضای تفاهم‌نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی و جمعیت هلال احمر بجنورد
امضاي تفاهم‌نامه ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي و جمعيت هلال احمر بجنورد
در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت صورت پذیرفت؛

امضای تفاهم‌نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی و جمعیت هلال احمر بجنورد

تفاهم نامه همکاري بين ستاد فهماي خراسان شمالي و جمعيت هلال احمر شهرستان بجنورد با هدف غني‌سازي فعاليت‌هاي اوقات فراغت در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان به امضا رسيد.
شناسه خبر : 38594 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ تفاهم نامه  همکاری بین ستاد فهمای خراسان شمالی و جمعیت هلااحمر شهرستان بجنورد با هدف غنی سازی فعالیت های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به امضاء طرفین رسید.

این تفاهم نامه  که به امضاء «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  و «ابراهیم پرفند»، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد رسید، با هدف ارائه خدمات آموزشی و مهارتی و تقویت  کلاس ها و کارگاه های مهارت آموزشی و نیز توسعه فرهنگ بشردوستانه و امدادی و نیز هم افزایی و تعامل مشترک بین بخشی تنظیم و منعقد شد.

 

«هاشم شیرازیان » مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: با هدف غنی سازی فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد  استان بویژه در فصل تابستان که هم اکنون آغاز شده، این تفاهم نامه به امضا رسید.

وی ارتقاء سطح  توانمندی هابرای پیشگیری و کاهش آثار  حوادث  و سوانح و آسیب های اجتماعی  با رویکرد  اجتماع محور و نیز ارتقاء فرهنگ بشر دوستی بین اعضاء و آمادگی خانواده ها در برابر حوادث و مخاطرات را از دیگر اهداف این تفاهم نامه اعلام کرد.

 

شیرازیان  تربیت مربی جهت آموزش و توامند سازی مدیران  و اعضاء  کانون ها ی مساجد از طریق  آموزش های عمومی و تخصصی امداد و نجات  مشارکت در برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی، هنری  و ورزشی و نیز ارائه خدمات اردویی و همچنین  ارائه مدرک معتبر براساس کلاس های آموزشی  که اعضا در طول  دوره  آن را آموزش دیده انده  را از اهم مفاد همکاری در این تفاهم نامه نام برد.

 

گفتنی است، فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد استان خراسان شمالی در ایام فراغت تابستانی سال جاری  با شعار «شوربندگی، نشاط زندگی» آغاز شده و تا بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

پایان/