مادران مسجدی با روش های تربیتی پیشگیری از مصرف مواد مخدر آشنا شدند
مادران مسجدي با روش هاي تربيتي پيشگيري از مصرف مواد مخدر آشنا شدند
به همت کانون مشکات اسفراین؛

مادران مسجدی با روش های تربیتی پیشگیری از مصرف مواد مخدر آشنا شدند

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين از برگزاري کارگاه آموزشي پيشگيري از بروز آسيب هاي اجتماعي با محوريت مبارزه با مواد مخدر ويژه مادران و بانوان مسجدي و موضوع تربيت صحيح نوجوانان در اين باره خبر داد.
شناسه خبر : 38599 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «زهرا براتی»،  مدیر کانون فرهنگی وهنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین با اعلام این خبر گفت: این کارگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این مسجد برگزار شد.

 

وی افزود: در این کارگاه که به همت این کانون وکانون «بانوی پرتلاش سبز کوش» اسفراین ونیروی انتظامی برگزار شد، رجبی از کارشناسان نیروی انتظامی به عنوان سخنران در این کارگاه نکاتی را برای بانوان حاضر که از اغلب از مادران فرهنگی بودند، تشریح کرد.

 وی اضافه کرد:  بررسی نقش خانواده و مادران در تربیت فرزندان و مورد توجه قراردادن  تربیت  ریشه ای و دینی  در خانواده  از نکات مهم مطرح شده در این کارگاه می توان نام برد.

وی همچنین مطرح ساختن  موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و ارتباط مستقیم آن با تربیت صحیح فرزندان  از دیگر مسایل مطرح شده در این کارگاه نام برد و گفت:  با توجه به تاثیر پذیری نوجوان ها از گروه همسالان و دوستان خود  در این کارگاه به مادران توصیه شد  تا با دقت در این موضوع و کنترل آن مانع از ارتباط  نوجوانان با افراد نابهنجار و ناباب شوند.

براتی در بخشی دیگر همچنین برگزاری دورهای آموزشی خبرنگاری، کلاس های آموزش قرآن و نشست های بصیرتی و آگای رسانی با موضوع خانواده را از دیگر برنامه های اوقات فراغت این کانون نام برد.

 

پایان/