عرضه اقدامات کانون «معراج السعاده» به عنوان برند مسجدی دانش‌بنیان در نمایشگاه نمانام ایران
عرضه اقدامات کانون «معراج السعاده» به عنوان برند مسجدي دانش‌بنيان در نمايشگاه نمانام ايران

عرضه اقدامات کانون «معراج السعاده» به عنوان برند مسجدی دانش‌بنیان در نمایشگاه نمانام ایران

کانون فرهنگي هنري معراج السعاده روستاي دوستدار کتاب بزنج اسفراين در نخستين نمايشگاه نمانام هاي دانش بنيان روستايي به عنوان نماينده خراسان شمالي فعاليت خود را عرضه مي کند.
شناسه خبر : 38696 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که از سوی وزارت کشور و با هماهنگی استانداری های استان ها برنامه ریزی شده، کانون فرهنگی هنری  معراج السعاده روستای بزنج اسفراین به عنوان برندی مسجدی و دانش بنیان  و نماینده استان حضور می یابد.

 

وی زمان برگزاری نمایشگاه مذکور را 12 تا 14 تیرماه جاری اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه  فردا؛ یکشنبه 12 تیرماه با حضور وزیر کشور در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح می شود.

 

شیرازیان اضافه کرد: نمایش توانمندی های فرهنگی و کتابخوانی کانون معراج السعاده وعرضه طرح ها و  فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی انجام گرفته توسط  فعالان این کانون از جمله تشکیل صندوق خرد روستایی ویژه بانوان، کارگاه تولید قارچ و توسعه مشاغل خانگی و ایجاد زمینه تولید و فروش  محصولات بومی محلی، از  مواردی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

وی در ادامه همچنین گفت: بر اساس اعلام برگزار کنندگان نمایشگاه فوق ساعات بازدید در روزهای تعیین شده ساعت 9 صبح الی 18 عصر خواهد بود.

شیرازیان در توضیحی تکمیلی اعلام کرد: کانون معراج السعاده  با تلاش های بی وقفه «هاجر قادری» مدیر جوان و فعال این کانون تاکنون توانسته عناوین شایسته تقدیر ویژه  رواق کارآفرینی در رویداد فهمای سوم و نیز شایسته تقدیر رواق کتاب در دومین رویداد فهما را کسب کند و پیش از آن نیز افتخاراتی چون حائز رتبه برتر در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و نیز کسب عنوان برگزیده برگزیده ها با دریافت جایزه استمرار این جشنواره را نائل شده است تا روستای بزنج به عنوان روستای دوستدار کتاب در سراسر کشور معرفی شود.

 

پایان/