ایستگاه سلامت اجتماعی و خانواده به همت نوجوانان مسجد قدس بجنورد برپا شد
ايستگاه سلامت اجتماعي و خانواده به همت نوجوانان مسجد قدس بجنورد برپا شد
همزما با هفته ازدواج؛

ایستگاه سلامت اجتماعی و خانواده به همت نوجوانان مسجد قدس بجنورد برپا شد

ايستگاه سلامت اجتماعي و خانواده به همت نوجوانان کانون علامه اميني (ره) مسجد قدس بجنورد همزمان با هفته ازدواج در مرکز اين شهر برپا شد.
شناسه خبر : 38800 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی ؛ «امیرحسین ایمانی» رابط فرهنگی کانون علامه امینی (ره) بجنورد با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه با هدف آگاهی بخشی و تحکیم بنیان خانواده و ازدواج پایدار و نیز سلامت فردی و اجتماعی در محل میدان شهید بجنورد برپاشد.

 وی اضافه کرد: مشاوره خانواده، حضور نیروهای خدمات درمان با هدف ارزیابی سلامت جسمی بازدیدکنندگان و عابران از محل برپایی این ایستگاه از اهم برنامه های اجرا شده در این باره می توان نام برد.

ایمانی برپایی نمایشگاهی از اینفوگرافی های سبک زندگی مسجدی و آموزه های دینی براساس سیره انسان ساز ائمه اطهار(علیهم السلام) از دیگر برناه های این ایستگاه سلامت نام برد.

وی اضافه کرد: خدماتی نظیر سنجش فشارخون و قند خون افراد، ارائه مشاوره ازدواج و مهارت های ارتباطی زوجین  توسط حجت الاسلام «حسن یزدانی» از مشاورین اخلاق و خانواده در این ایستگاه به افراد ارائه شد.

 وی که از نوجوانان پرتلاش مسجد قدس است و با پیگیری هایش این ایستگاه را در پررفت و آمد ترین نقطه شهر بجنورد برپا شده، از اجرای گروه سرود بچه مسجدی ها نیز در میان استقبال عموم مردم نیز از دیگر برنامه های اجراشده این کارگاه عنوان کرد و گفت: این برنامه توسط  اعضای گروه سرود «نسیم ولایت» کانون انصارامهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف)  برای عموم مردم اجرا شد.

 

وی همچنین برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی، مسابقه نقاشی برای کودکان از دیگر برنامه های محوری این ایستگاه معرفی کرد و افزود: در این برنامه علاوه بر ستاد کانون مساجد استان،  معاونت فرهنگی فرهنگسرای شهرداری، نیروی انتظامی شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج  و جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد نیز مشارکت داشتند.

 

پایان/