افتتاح رسمی فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی در راز و جرگلان با محوریت پایگاه‌های مساجد
افتتاح رسمي فعاليت‌هاي اوقات فراغت تابستاني در راز و جرگلان با محوريت پايگاه‌هاي مساجد

افتتاح رسمی فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی در راز و جرگلان با محوریت پایگاه‌های مساجد

مراسم افتتاحيه فعاليت هاي اوقات فراغت تابستاني در راز و جرگلان با محوريت مساجد و مشارکت آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 39079 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت تابستانی در راز و جرگلان با محوریت مساجد و مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان به همت کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع  شهر راز برگزار شد.

 

«اعظم نامور» مدیر کانون فرهنگی هنری قدس شهر راز و رابط کانون های این شهرستان در این باره گفت: با توجه به اتمام امتحانات مدارس  و دانشگاه ها و برگزاری کنکور سراسری، نوجوانان و جوانان با فراغت بیشتر رو به رو هستند و به همین دلیل فعالیت ها و برنامه هایی در این باره برنامه ریزی  و اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: در این راستا مراسمی محوری با حضور مسئولان شهرستانی و ارکان مسجد و خانه های قرآنی و پایگاه های بسیج در شهر راز  برگزار شد.

نامور، حضور فعال دانش آموزان  هنرمند و نخبه شهرستان در این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی  هنری از جمله سرود و تواشیح و حرکات ورزشی و رزمی شعرخوانی از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

وی به برگزاری کلاس های آموزشی و قرآنی و افزایش بصیرت افزایی، آموزش خوشنویسی و نیز آموزش دیگر رشته های هنری از جمله تئاتر و سرود نیز به عنوان اهم برنامه های مدنظر در ایام فراغت تابستانی این کانون و دیگر کانون های شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد.

 

پایان/