اهالی مسجد با زمزمه دعای عرفه امام حسین (ع) به استقبال دهه امامت و ولایت می‌روند
اهالي مسجد با زمزمه دعاي عرفه امام حسين (ع) به استقبال دهه امامت و ولايت مي‌روند
در خراسان شمالی؛

اهالی مسجد با زمزمه دعای عرفه امام حسین (ع) به استقبال دهه امامت و ولایت می‌روند

مراسم پرفيض و معنوي قرائت دعاي عرفه، عصر شنبه 18 تيرماه جاري به همت فعالان کانون هاي مساجد در نقاط شهري و روستايي استان خراسان شمالي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 39091 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» با اعلام این خبر گفت: مراسم پر فیض و سراسر معنوی قرائت دعای عرفه  امام حسین (علیه السلام) که یکی از اعمال سفارش شده در روز  نهم ذی الحجه است با شکوه هرچه بیشتر به همت فعالان کانون های مساجد استان در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی برگزاری این مراسم معنوی با یاد شهدا در برخی مساجد و همراهی و مشارکت ارکان مساجد از ویزگی این مراسم به همت اهالی فهما در استان نام برد و گفت: فعالان کانون‌های مساجد استان با برگزاری این مراسم معنوی به استقبال دهه امامت و ولایت و نگوداشت اعیاد سعید قربان و غدیر می روند.

 

وی تهیه هدیه های عیدانه شامل بسته های معیشتی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با موضوع  اهمیت و نقش جایگاه امامت و ولایت  از اهم این برنامه ها می توان نام برد.

 

شیرازیان، اجرای طرح محله های دوستی در قالب آموزش های فرهنگی و هنری در مساجد و ترویج  آموزه های دینی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان، برگزاری نشست آموزشی رابطان کانون های مساجد استان با هدف آموزش بخش های چهارمین دوره برگزاری رویدادملی فهما را از دیگر برنامه های ویزه دهه امامت و ولایت نام برد.

 

پایان/