نمایشگاه پویش اصالت ایرانی با همراهی اهالی مسجد در خراسان شمالی گشایش یافت
نمايشگاه پويش اصالت ايراني با همراهي اهالي مسجد در خراسان شمالي گشايش يافت
همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب؛

نمایشگاه پویش اصالت ایرانی با همراهی اهالی مسجد در خراسان شمالی گشایش یافت

نمايشگاه پويش اصالت ايراني با همراهي فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي و حضور استاندار همزمان با روز ملي عفاف و حجاب فعاليت خود را آغاز کرد.
شناسه خبر : 39186 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نمايشگاه پويش اصالت ايراني و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،  امروز سه شنبه 21 تیرماه جاری با حضور «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی و تنی چند از مسئولین استانی از جمله مدیرکل صدا و سیمای استان، معاون  فرهنگی تبلیغات اسلامی و نیز تنی چند از فرماندهان بسیج و سپاه استان، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و نیز مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و روسای دانشگاه،  فعالیت یک هفته ای خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه شامل غرفه های نمایشی و عرضه و فروش اقلام مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب است که به طور کلی تازه های انتشار با موضوع حجاب و عفاف، البسه و پوشش اسلامی و نیز پوستر را در معرض دید عموم قرار داده است.

 

نوجوانان کانون فرهنگی هنری  بقيه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) به همراه مدیر این کانون، و نیز بانوان فعال کانون فاطميه بجنورد  با ارائه کتب و اقلام مرتبط با حجاب و عفاف از جمله چادر و روسری و لباس های طراحی شده اسلامی، در اين نمايشگاه حضور پررنگ و محوري دارند.

همچنين ارائه پوسترهاي تاريخچه عفاف و حجاب که پیش از این نیز در خبر عنوان شد، از ديگر بخش هاي اين نمايشگاه است که از سوي ستاد فهماي خراسان شمالي به نمايش گذاشته شد و بدینوسیله  سیر تاریخی ضرورت حجاب را در این پوستر ها می توان مشاهده و مطالعه کرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مشارکت ستاد فهمای خراسان شمالی در محل سالن ورودی استانداری خراسان شمالی هم اکنون دایر و پذیرای عموم علاقمندان اشت.

 

پایان/