چهارمین رویداد فهما ویژه رابطان شبکه رابطین کانون های مساجد خراسان شمالی تبیین می شود
چهارمين رويداد فهما ويژه رابطان شبکه رابطين کانون هاي مساجد خراسان شمالي تبيين مي شود
همزمان با ایام دهه امامت و ولایت؛

چهارمین رویداد فهما ویژه رابطان شبکه رابطین کانون های مساجد خراسان شمالی تبیین می شود

نشست آموزشي رابطان شبکه رابطين کانون هاي مساجد خراسان شمالي، صبح فردا چهارشنبه 22 تير ماه جاري همزمان با چهارمين روز از ايام عيدانه دهه امامت و ولايت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 39187 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از برگزاری نشست آموزشی رابطان کانونهای مساجد شهرستان های این استان خبر داد و گفت: این نشست به همت کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) و کانون مشکات دوکانون رابط شهر اسفراین برنامه ریزی شده است.

 

وی اضافه کرد: محورهای رویداد فهما در چهارمین سال برگزاری آن برای رابطین حاضر در نشست آموزشی مذکور که در روستای شور اسفراین تدارک دیده شده،  توسط کارشناسان استانی تشریح و آموزش داده می شود.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: 19 کانون رابط در شبکه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعالیت دارند که دو کانون مشکات و محبان الزهرا (س) در اسفراین، کانون امام رضا (علیه السلام) در شهرستان گرمه از جمله این کانون ها می توان نام برد.

وی همچنین کانون امام سجاد (علیه السلام) و کانون شهدای شهرک ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) در شهرستان شیروان، کانون یاسین و حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) در فاروج، و نیز سه کانون رمضان، حضرت امام سجاد (علیه السلام) و علامه امینی (ره) در بخش شهری شهرستان بجنورد و همچنین سه کانون مهدویت، شهید محمدکلاته ، جوانان قمر بنی هاشم روستای باغچق  نیز رابطان کانون های روستایی در این شهرستان را تشکیل میدهند.

 

شیرازیان  کانون رأفت در شوقان و نیز کانون حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) در جاجرم، کانون شفا و قدس رابطان شهرستان راز و جرگلان و کانون قدر ولایت و مهرورزان جوان نیز در شهرستان مانه و سملقان یاری رسان  فعالیت شبکه کانون های مساجد هستند.

وی همچنین اعلام کرد: انتخاب رواق ها با توجه به زمان محدود ثبت سه روافق تخصصی و عمومی از جمله مواردی است که به رابطان در این نشست آموزش داده می شود.

 

پایان/