اجرای گروه سرود «نسیم ولایت» بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی در حرم مطهر رضوی
اجراي گروه سرود «نسيم ولايت» بجنورد به عنوان تنها نماينده خراسان شمالي در حرم مطهر رضوي
به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

اجرای گروه سرود «نسیم ولایت» بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی در حرم مطهر رضوی

گروه سرود «نسيم ولايت» کانون فرهنگي هنري انصارالمهد(عجل الله تعالي فرج الشريف) بجنورد به عنوان نماينده استان خراسان شمالي براي اجرا به مناسبت دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير خم در حرم مطهر رضوي، انتخاب و دعوت شد.
شناسه خبر : 39278 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ هنرمندان نوجوان و دانش آموزان مسجدی عضو گروه سرود «نسیم ولایت» کانون انصارالمهد(عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، برای اجرا به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در حرم مطهر رضوی به عنوان نماینده خراسان شمالی راهی مشهد مقدس شدند.

 

«علی پولادی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت قائم آل محمد بجنورد، در لحظه اعزام این گروه که از مقابل مسجد و با بدرقه والدین مشتاق همراه بود، گفت: این گروه به همت ارکان مسجد،  به عنوان تنها نماینده گروه های سرود استان، روزهای 25 تا 27 تیرماه به مناسبت عید غدیر خم و ایام دهه امامت و لایت  در حرم مطهر رضوی و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(علیه السلام) برای عموم مردم سرود اجرا  می کند.

 

وی اضافه کرد: بچه های گروه سرود به امید خدا اولین اجرای خود را در تاریخ شنبه 25 تیر ماه ساعت 19 در رواق دارالحجه برای عموم زائران حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ارائه خواهند داد.

پولادی همچنین اعلام کرد: اجراها به صورت آکاپلا انجام می شود و امیدواریم با تمرین های انجام شده این گروه بهترین اجرا ها را تقدیم زائران حرم رضوی کند.

 

پایان/