فعالیت در مسجد به عنوان پایگاه توحیدی مستلزم نگاه مبتنی بر تحقق مسجد تراز اسلامی است
فعاليت در مسجد به عنوان پايگاه توحيدي مستلزم نگاه مبتني بر تحقق مسجد تراز اسلامي است
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

فعالیت در مسجد به عنوان پایگاه توحیدی مستلزم نگاه مبتنی بر تحقق مسجد تراز اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان خراسان شمالي طي سخناني بيان کرد: فعاليت در مسجد به عنوان پايگاه توحيدي مستلزم نگرشي مبتني بر تحقق مسجد تراز اسلامي است.
شناسه خبر : 39442 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نشست شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی، چهارشنبه 29 تیر ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در این نشست، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد، نسبت به رونق‌بخشی به این پایگاه ها در قالب  گروه های تئاتر، سرود و کتابخانه تاکید کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی و تاکید ایشان بر توجه به کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری بسیج، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرفیت هایی را در حوزه مسائل مختلف فرهنگی دارد که باید این مولفه را در راستای تحقق نهضت بازگشت به مسجد به کار بگیرد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: فعالیت در مسجد به عنوان یک پایگاه توحیدی مستلزم آن است که نگرش و عملکرد در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: اگر بازگشت حاکمیت به  حلقه های میانی  درست و در چارچوب خود اتفاق بیفتد؛ نهضت بازگشت مردم به مسجد  نیز رقم می خورد و  شاهد استقبال بیشتری از سوی جامعه برای حضور در مسجد خواهیم بود؛ حضوری که رنگ خدایی به آن می بخشد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: هر چندعمران و آبادانی مسجد مهم است اما اگر مسجد کار فرهنگی و پویایی بیشتری داشته باشد عمران و آبادانی به صورت توامان محقق می شود.